Author Topic: Clancy Hawx  (Read 1697 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2776
    • ICQ Messenger - 8955231
    • MSN Messenger - moriarty_@hotmail.com
    • View Profile
    • Zon3.se
    • Email
Clancy Hawx
« on: March 20, 2009, 09:20:32 »
Vettefåglarna hur jag skall ställa mig till det hela, men det ser onekligen... intressant ut.

IL2 och Falcon fans kanske inte direkt skall leta efter nån uppföljare i liret om vi utrycker det milt, men det ser ändå ganska kul ut.
Nån som testat?

http://www.hawxgame.com/
snappahead

h.kan

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 82
  • Håkan Albertsson
    • View Profile
Re: Clancy Hawx
« Reply #1 on: March 20, 2009, 09:47:52 »

griffin

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2776
    • ICQ Messenger - 8955231
    • MSN Messenger - moriarty_@hotmail.com
    • View Profile
    • Zon3.se
    • Email
Re: Clancy Hawx
« Reply #2 on: March 20, 2009, 10:52:59 »
www.metacritic.com/games/platforms/pc/tomclancyshawx?q=hawx

Föredrar metacritic och/eller gamerankings som ger en mer nyanserad bild. Det går att hitta nästan vilket betyg man nu är ute efter för ett spel man är nyfiken på. Vill man se det dåliga så finns det recensioner för det, vill man se det bra så finns det recensioner för det med. Bäst är om man hittar en recensent vars bakgrund och värderingar stämmer överens med ens egna men hur lätt är det?

Det verkar vara ett spel som splittrar - jag antar att det beror på att det försöker vara mycket på en gång. För oavsett vad recensenter tycker om spelet verkar ett återkommande tema var att spelet inte riktigt har fokus, på annat än röj och action då. Vilket kan vara ett ändamål i sig.

Mest nyfiken är jag om nån här provat. Samt att jag ville tipsa om spelet, då jag själv missat det helt kanske andra har det med. Tack för länken hur som helst!
snappahead