News:

No significant change

Main Menu

Checklista

Started by Swebeast, February 19, 2009, 16:46:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Swebeast


Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Horizon

Tack, den kan jag behöva. Köpte Black Shark idag. Har kört en massa Lock On de senaste dagarna och blivit kär i ryska kärror, så jag kunde inte låta bli att köpa även BS när jag hörde från ctrl att A-10 och Su-25 kommer även till detta lir. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

#2
Där var den ja! Tankad! Behöver nämligen lite hjälp när jag ska köra tredje uppdraget i kampanjen.

Mitt i kolvsvarta natten blir vi attackerade med small arms.. Det viner kulor kors och tvärs. Cockpiten är kolsvart.. fumlar efter batteriswitchen men hittar den inte. Inser snabbt att jag lär få sitter här tills 1) Kulorna tar mig 2) granat i huvudet 3) djävulen tar mig.

Och automatisk uppstart.. nä då flyger jag hellre inte alls än att förnedra mig så.

ft

Quote from: RedRiver on June 13, 2009, 07:10:00
Där var den ja! Tankad! Behöver nämligen lite hjälp när jag ska köra tredje uppdraget i kampanjen.

Mitt i kolvsvarta natten blir vi attackerade small arms.. Det viner kulor kors och tvärs. Cockpiten är kolsvart.. fumlar efter batteriswitchen men hittar den inte. Inser snabbt att jag lär få sitter här tills 1) Kulorna tar mig 2) granat i huvudet 3) djävulen tar mig. Och automatisk uppstart.. nä då flyger jag hellre inte alls än att förnedra mig så.

Fan, Danne, orutinerat! Man har ALLTID en ficklampa i förarkabinen, och en extra i sin flight bag. :)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Äh! Cockpit OFF, 1-view och automatisk start tills du har lärt dig se i mörkret! :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Quote from: Horizon on June 13, 2009, 15:53:42
Äh! Cockpit OFF, 1-view och automatisk start tills du har lärt dig se i mörkret! :D

Horisonten,
sluta snacka skit nu och gå och träna istället... :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Oj! Han är nästan lika bra som jag.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Grym kille. Kan man kalla spänst! Jag röstar detta till OS gren!