Vad som händer i mitt liv...

Started by Dubble0zero, February 15, 2009, 00:40:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dubble0zero

Tja, har varlit lite frånvarande ett bra tag nu (sen förra lanet)... och jag tänker vara frånvarande ännu mer.

Jag ville bara berätta:
747-400 ARN-KUL 15/2 12:35
777-200/200ER KUL-AKL 20/2 21:30

Sen kommer jag hem igen om ett år... ;D
Dessvärre sÃ¥ missar jag ju LANet dÃ¥, men men, det kommer ju fler NOSIG LAN...  :)
...000... =)

Swebeast

Vilket trevligt äventyr!

Ha ett underbart år i Nya Zeeland! Men...det är ju inget u-land; leta redan på en internetanslutning tills det eventuella LAN:et så kan du kanske vara med ändå ;D

När jag sÃ¥g vad du skulle med flyga med sÃ¥ tänkte jag pÃ¥ glasögonreklamen där killen fÃ¥r glasögon och en resa till Maldiverna...han pratar bara om hur snygg han är i bÃ¥garna och inget om resan...  ;D

-"En Jumbo Jet och en Boeing 777, vad coolt!!"

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

ctrl

Skoj, det är ett land jag verkligen skulle vilja åka till. Jag har sett många fantastiska flygfilmer därifrån.
Control
87th Stray Dogs VFW


Horizon

Tur att man har någon som översätter åt en. :) Trevlig resa!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Ha det sÃ¥ bra pÃ¥ andra sidan!!  ;D Trevlig resa!

KeyCat

DZ,

Ha skoj, travel safe, och använd kondom ;D

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Slammer87th

Fantastiskt land, trevliga människor, lagom stort och otroligt mycket roligt att uppleva!Jag blir sjukt avundsjuk nu och jag skall definitivt dit igen! Några av mina personliga favoriter är Abel Tasman National Park, Queenstown, Tongariro National Park, Milford Sounds, Bay of Islands, Poor Knight Islands (ett av världens bästa dykställen). Synd att inte nästa Warbirds over Wanaka airshow är förrän påsk 2010!

Have a nice year  8)

griffin

Vid det här laget har du väl landat eller är iaf inte långt ifrån att göra det. Hoppas du får det bra!
snappahead