News:

No significant change

Main Menu

Jag är på CNN! :D

Started by ft, February 13, 2009, 10:24:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

http://edition.cnn.com/video/#/video/international/2009/02/11/biz.trav.jumbo.hostel.bk.e.cnn

Otroligt smickrande att de gör ett helt reportage om vandrarhemmet, med intervjuer och allt, bara för att få visa mig i en och en halv sekund.

Någon som hittar var... ? :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Swebeast


Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Horizon

Är det du som serverar frukosten? :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

Såg bekant ut, den där typen i gul tröja med mörka ärmar som satt och läste i nåt... säkert flygporr!

Har ju hört begreppet "15 minutes of fame" men detta var nog snarare "15 x 1/100 secs of fame"  ;D

Kul! Varför var du där? Bortsett från det uppenbara (ft+flygplan)?

Nu har jag en bra "jag mötte lassie" =)
snappahead

ft

Quote from: Swebeast on February 13, 2009, 11:17:27
2.35 minuter - gul tröja?

Javisst, det var skarpt! Du vinner ett mycket exklusivt pris. En weekend i New York! Mat, boende och resa ingår ej... ;)



Griffin,
jag gick kurs ute på Arlanda så jag bodde på Arlandia tvärs över gatan från jumbon. Flygporr, stämmer bra det. Flygradionavigationshjälpmedel, oh yes baby! First pulse eller second pulse timing - världen vill veta! :D

Heh, ja, verkligen en "jag mötte Lassie". "Jag känner en kille som var 1,5 sekunder på CNN. Hur mycket får jag för en autograf?" ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

I knew it! I knew it! :D

Coolt!

ps. konstaterade att de tagit bort de mest intressanta sakerna; motorerna! Tänk, om de kunnat ta ur motorn men behållt skalet hade det varit perfekt ställe för en sån som mig! Jag menar, vem behöver lyxigt med utrymme inne i planet när man kan få mysa i ett utrymme gott nog för en JT9D! ;) ds
snappahead

ft

Quote from: griffin on February 13, 2009, 20:42:28
ps. konstaterade att de tagit bort de mest intressanta sakerna; motorerna! Tänk, om de kunnat ta ur motorn men behållt skalet hade det varit perfekt ställe för en sån som mig! Jag menar, vem behöver lyxigt med utrymme inne i planet när man kan få mysa i ett utrymme gott nog för en JT9D! ;) ds

Motorerna är och byggs om till rum, så du kan uppfylla din fantasi inom kort. ;)



Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

Ha! Jag lär boka, inget snack! Ingår doften av jetbränsle i priset månne?
Jag börjar få flyabstinens.... det var jobbigt länge sen sist. :(
snappahead