Rise of Flight

Started by ft, January 25, 2009, 11:21:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

#24
Avgör saken för mig. Att kräva anslutning till nätet för att spela är IMO idiotiskt! Innebär att den dagen de har problem med servrarna - eller ännu värre - den dagen servrarna plockas ner (och den dagen lär komma någon gång) så står man där med skägget i brevlådan :(

Nu har jag aldrig varit någon "WWI torsk" och RoF såg lovande ut men väljer att rösta med plånboken och skippar RoF helt.

GGG  ;)

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Horizon

GGG! GGG! GGG! :D

Jag är fundersam, men väljer inte bort. Det kan ju bli smidigt och när deras servers en dag plockas ner kanske de köper lite plats på en annan server som säger "ok, spela så mkt du vill". :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Det låter lite som World of Warcraft.. Och jag måste faktiskt säga att det funkar splendido! Utom när servrarna dyker vilket var ganska sällsynt. ;D

ctrl

Om jag skaffar det nu så blir det endast som piratkopia, nått mer satans DRM kommer inte innanför väggarna  :D
Control
87th Stray Dogs VFW


ft

Nu har jag beställt mitt ex! www.fspilotshop.com fick äran att bli min leverantör. Tycks vara enda ÅF som skeppar internationellt för stunden, i väntan på att det skall bli klart med en europeisk utgivare.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

ctrl

Läst lite mer om RoF... tydligen kan man inte ens låta bli att patcha och nu har de släppt en dåligt patch. Sen har deras server varit nere så folk inte kunnat lira osv. Snacka om ett totalt oacceptabelt koncept :-/
Control
87th Stray Dogs VFW


ft

Ctrl,
har jag inte sett men vill gärna läsa. Källor? Du måste hittat bättre forum än mig.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

ctrl

simhq

i kommentarerna till artikeln om han som testar...
Control
87th Stray Dogs VFW