News:

No significant change

Main Menu

LAN 2009

Started by Phlerp, January 12, 2009, 12:53:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

Tja.. Vandrarhem kommer kosta mycket mer än annars och sen behöver vi ju någonstans att spela som är i anslutning... Bara vad jag tror, säger inte att det är så.

Men en sak som jag tycker är att vi borde ha lanet under påskhelgen. Det är den enda vettiga helgen!!

Doc

Nu är här så många LAN 2009 trådar så jag vet inte vilken jag ska skriva i  ???

Hoppas det inte är någon förvirring angående IL2, det har jag tagit på mig att ansvara för.
Jag kommer att köra en kampanj liknande den vi körde för 2 år sedan med kartor och en del "flygfoton"
Så det blir breifing med genomgång av uppdrad och ev. underrättelse info inför varje mission.
Ni behöver IL2 4.09m, testa att ni mappat manuell upprullning av ställ och detach.
Vi kommer att flyga ryska sidan och startar med lite äldre kärror.

Jag kommer tyvärr inte att kunna närvara under lördagen, min mor fyller 70, hoppas det är giltigt förfall  :-\

Jag planerar komma torsdag em eller fred fm, beroende på när jag kan komma loss från jobbet...
Så Fred och Sönd kan vi köra IL2, Lörd får ni gärna springa runt på marken om ni vill  ;) ;D

/Doc

Horizon

Lysande Doc! Mappade ställen igår kväll medans jag flög, råkade sätta mig i en gammal F4'a. :)

Och du, jag vill vänligen men bestämt be om "Cockpit OFF" för den som vill. Annars... ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Ska fixa en ny och fräsch installation av IL2! Ser fram emot att flyga.

Horizon

Jag trodde 4.09m var beta förresten... hmm. Och var hittar jag den j-a no-cd patchen? Jag blir galen!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Har du min msn Horizonten?

bALoO

#38
Mitt mål är att dyka upp på kvällen på fredag, efter barnen har lagt sig så runt 20:00, och stanna till söndag kväll. Förhoppningsvis finns det en liten plats till mig i något hörn av något logement motsv så man kan sova ett par timmar på natten. Jag missade helt registreringsnummeranmälan men vet fortfarande inte vilken bil jag kommer ha. Med största sannolikhet inte min iaf då bilbarnstolarna är monterade i den och kommer behövas av familjen. Är bristen på registreringsnummeranmälan en showstopper?
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Swebeast

Quote from: bALoO on April 07, 2009, 12:34:19
Är bristen på registreringsnummeranmälan en showstopper?
Nej, det enda som behövs är personnummer. Du måste ändå gå av vid vakten och legitimera dig och bilen får du ta med dig in.

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC