Tekniska Frågor och Svar

Started by ctrl, December 22, 2008, 21:27:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

2 saker.

1. Jag har fortfarande kvar "staketen" i terrängen. Det är en grafikbugg som de inte blivit av med. De syns inte så mycket vid screenshots, men desto mer när man kör. Någon mer som har detta?

2. Det verkar inte som att ljuset biter på FARParna. Jag startade på farpen och trodde att det var kväll då det är alldeles mörkt i cockpit. Men när ja kollade runt med F2 så var det ju dag!! Antingen så är det grafikmotorn som är kass eller så är det en bugg.

Rivvern_

#25
Suck.. Efter ominstallation av datorn så försöker jag nu att importera de kontrollerinställningar jag exporterade innan jag blåste om datorn. Tror ni det fungerar? NEJ! Sörja skit! Kan de inte göra något ordentligt. Detta innebär i praktiken att jag tvingas sitta i flertalet timmar och mappa om alla kontrollerna. Jag kan importera filen men min setup dyker ändå inte upp. Jag har även provat att ersätta hela /BlackShark och /Config mappen. Nope funkar inte det heller.

Suck.

Export av kontollermappning fungerar EJ! Så bry er inte om att använda den.


EDIT: Jag fixade det. Jag postar en ny tråd.

Rivvern_

Jag aktiverade mitt Black Shark precis.

4 aktiveringar kvar. Blir allt lite rädd. Jag formaterar om min dator ofta och håller på och byter hårdvara. Hoppas ED är snälla och fylla på med nya när dagen väl kommer.

Horizon

Hur många aktiveringar har man? Jag har bara utnyttjat en... än så länge.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

#28
Quote from: RedRiver on April 06, 2010, 23:06:32
Hoppas ED är snälla och fylla på med nya när dagen väl kommer.

Tror inte det kommer att bli några problem, se bara till att ha inköpsbevis tillgängligt!

Glöm inte att du även har 10 deactivations att använda innan du gör någon
stor HW förändring.

@Hor: 8 activations and 10 deactivations. Samma gäller för FC 2.

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Horizon

Då är jag nog på säkra sidan tills vi slutar lira spelet eller tills det kommer en patch som tar bort kravet på aktivering.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names