News:

No significant change

Main Menu

NOSIG Division

Started by Rivvern_, December 21, 2008, 14:08:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

Så ja! Då var det klart. Jag har gjort signaturer till några av oss här på NOSIG. Är det någon annan som vill vara med i NOSIG ATTACKHELICOPTER AIR WING så är det bara att säga till.

Länken till bilderna är:


!!!OBS!!!! !!!OBS!!!! !!!OBS!!!!
GÄLLER SAMTLIGA SOM LÄNKAR TILL MIN TELIA FTP!!!!


Eftersom telia kommer ta bort den personliga sidan så kommer jag inte längre kunna hosta signaturerna. FTP:n kommer att försvinna vid årskiftet.

http://web.telia.com/~u93101669/Bilder/Signature/

För att lägga till en signatur i forumet så måste du skriva [img]din bildlänk[/img].

Det finns en större och en mindre. Den som är 500x100 funkar i DCS Black Shark forumet där de har begränsningar i storlek.

Swebeast

Jättefin signatur RedRiver men....ska vi inte ha något som visar att vi tillhör "NOSIG"?

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Rivvern_

Bra idé.. Hmm. Vart ska vi sätta den loggan.

Rivvern_

Ok den här då? Var kritiska! Jag behöver feedback.

Swebeast

Ehh..nej jag menade istället för "Westrogothia Air Corps 1st Attack Division" att det står typ "NOSIG Attack Division", eller något.

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Horizon

Jag ser bara din signatur som är en bild på en helikopter till höger och text till vänster där det står "westrogothia osv". Inga andra bilder.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Swebeast

Quote from: Horizon on December 21, 2008, 16:59:04
Jag ser bara din signatur som är en bild på en helikopter till höger och text till vänster där det står "westrogothia osv". Inga andra bilder.

Inte dåligt med den prestandamaskinen du har nu....  ;D

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Salsam