...och dåliga landningar få?

Started by griffin, June 04, 2002, 21:34:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -


griffin

Japp, priserna droppar men det är fortfarande en del man måste punga ut med. Det är så mycket man vill köpa, förutom skit som kläder, mat, hyra etc...

Dator... Cougar... Fler simmar.... DVD filmer... osv. Jag måste helt enkelt vinna en snuskig massa pengar. Fan, jag som aldrig har flyt med lotter... ;-)
snappahead

Mr Jim

Tjänar man inte storkovan i databranschen? ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

griffin

Nej, inte i dagarna... :)

Och nej, inte i spelbranchen i Sverige. Om jag bott i USA däremot. Då jäklar! Hehe...

Men sedan måste kostnaderna vägas mot utgifterna..., bostadsrätt, 2 barn, veckopendling med ev. dubbel bostad. Sedan är det ju alltid bra om båda i familjen tjänar bra...  

Jag skall inte klaga på nåt sätt, men med familj så blir det en del pengar som springer iväg och blir det över så kan man dessvärre inte lika självklart som förr prioritera sig själv enbart på nöjeskontot. En semester är ju rolig för hela familjen men en Cougar och flygsim gagnar nog mesy mig. Men det är klart, vad lugn och harmonisk jag skulle bli då - så det kanske kan räknas som nöje för alla :D
snappahead