News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 19, 2008, 16:27:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Quote from: Lupson on November 05, 2010, 14:29:06
Horizon: Jag har inte slagit på Doppler navigation system. Behöver man göra det för hand även när man kör "Left-Win + Home" startup? Kan ju förklara en del eftersom det var "ramp start" i uppdraget vi körde igår, medan jag tidigare kört "start with engines running".

Nej, du behöver inte slå på den om du kör win+home. Då startas den automagiskt och fungerar efter att den "spunnit upp". Vet dock ingen exakt tid för detta.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

supramk3killen

Jag sitter och väntar på fler spelare är redo att skjuta lite vikhr missiler

Horizon

Jag måste lägga flickebarnet först, sen göra mig lite mat. Det kan ta allt mellan 30-90 minuter. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

supramk3killen

Quote from: Horizon on November 05, 2010, 19:01:01
Jag måste lägga flickebarnet först, sen göra mig lite mat. Det kan ta allt mellan 30-90 minuter. :)

Låter bra tack för påminnelsen måste ha nått i magen jag me... men det är bara att skrika till i AFK kanalen när du är inne

Horizon

KC och jag satt till klockan ett inatt och försökte smyga oss på en flygbas i Bride Defense-uppdraget. Det var väldigt trevligt och precis vad en Ka-50 är gjord för. Vi upptäckte också att knappen "p" är dumt att trycka på om man vill kunna mäta in mål med lasern. Jag hade av misstag kommit åt den och när jag efter mycket smygande äntligen skulle skicka ett Patriotbatteri till luftvärnshimlen fick jag inte iväg en enda missil. Mycket irriterande tills jag fick testat i stort sett alla knappar i cockpit och fick igång "auto tracking" igen. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ctrl

Vad sägs om en eftermiddagsflygning imorgon söndag, från 13:00 - max 20:00, jag kör gärna KA-50 och/eller A-10 betan.
Control
87th Stray Dogs VFW


Horizon

Det låter trevligt, men jag är inte säker på att jag kan delta då jag måste skriva en h-vetes massa omdömen för mina elever. Får se hur långt jag hunnit när eftermiddagen närmat sig. Jag hoppas åtminstone att jag kan köra lite på kvällen (Ka-50 för mig, jag har inte A-10C). Idag ska jag på middag, så sitt inte uppe och vänta på mig ikväll. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Räcker det inte med att använda den stora IG-stämpeln? Bara att stämpla på och sen ta striden en annan dag.