News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 19, 2008, 16:27:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Swebeast

Japp..fast take-off inne i en inhängnad med två små master med "stödtrådar" var ju lite klurigt :laugh:

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

watar

Ett lagom svårt uppdrag tycker jag

Vart dock lite intressant när kärran slutade svara på alla tangenttryckningar  ??? Upptäckte efter en stund att windows aktiverat Tröga Tangenter och ctrl var intryckt hela tiden, avaktiverade detta och helikopter lyssnade igen  ;D

Rivvern_

Hur gick uppdraget? Klarade ni det?

watar

Quote from: RedRiver on December 01, 2009, 22:28:38
Hur gick uppdraget? Klarade ni det?

Nej, real life knackade på cockpit dörren...

Horizon

Vi får ge det en chans till de närmaste dagarna. Nu vet vi var artilleriet står och kan slå ut det innan vi blir helt massakrerade.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Jag tycker det är roligast att bli attackerad på något sätt. Det blir lite mer liv i uppdraget än att bara flyga runt och hitta stillastående mål.

Horizon

#222
Quote from: RedRiver on December 02, 2009, 08:01:54
Jag tycker det är roligast att bli attackerad på något sätt. Det blir lite mer liv i uppdraget än att bara flyga runt och hitta stillastående mål.

Håller med och i det avseendet var väl gårdagens uppdrag ganska kul va? Kan vara bra att ha i minnet om man ska testa att göra uppdrag själv också.

Edit: Online nu, finns på TS. Klockan är... 20:49
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Swebeast

Trevlig flygning ikväll med KeyCat och Horizon...smyga upp längs ravinen..skjuta kapade lastbilar med sprängmedel...vilken jäkla smäll  :laugh: ..och bli påskjuten av en lite kille med en stor kanon...jag skyller min krasch på vajsing med styrautomatiken ;)

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC