News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 19, 2008, 16:27:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Swebeast

Ja det var ju ett intressant uppdrag....tyckte våra AI-armébrödrar i vagnarna var lite slöa när fi helt plötsligt gjorde en rusning mot vår FARP. Inte varje dag BitchinÃ,´Betty börjar ropa "Under attack" under uppstartssekvensen på plattan :laugh:

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Swebeast

Tackar RedRiver för en trevlig flygtur igår. Nu kan jag det där med Datalink igen :laugh:

Ser nu fram emot filen till mitt Logitech G15 (uppstartsekvens), RR...dock anser jag att en riktig Black Shark-simmare starta MANUELLT ;)

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Horizon

Någon dag långt in i framtiden ska jag lära mig starta manuellt. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Quote from: Swebeast on December 01, 2009, 10:49:52
Tackar RedRiver för en trevlig flygtur igår. Nu kan jag det där med Datalink igen :laugh:

Ser nu fram emot filen till mitt Logitech G15 (uppstartsekvens), RR...dock anser jag att en riktig Black Shark-simmare starta MANUELLT ;)

Tack detsamma! Jag håller med om att man ska starta manuellt. Men ibland kan det vara bra att kunna köra automatisk uppstart.

Här är tråden. http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=45462&highlight=g15
Med detta macro så startar helikoptern riktigt snabbt
Quotecold and dark to airborne in 1:40!

Horizon

Måste man ha ett sånt tangentbord för att det ska fungera? Om inte, hur gör man?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

LWIN-Home fur alles!  ;D

BTW, någon som planerar flygning ikväll?

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Rivvern_

Man behöver nog ett tangentbord. Vet inte om man kan köra något script. Kan inte sånt. Uppstartsprocessen är iaf snabbare än den inbyggda.

Horizon

Uppdraget med artilleriattacken och sedan broarna var kul!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names