News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 19, 2008, 16:27:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lupson

Coolt! Nu blev jag sugen på DCS: BS! :-)
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

Haha, det hade varit kul att ha lite vanliga screens från uppdraget också. Wall of lead är bara förnamnet på det där. :D

Lupson, iväg och handla så hänger du på oss i helgen! Man lär sig snabbt det viktigaste med lite onlinehjälp. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

#186
Quote from: Lupson on November 27, 2009, 15:48:41
Coolt! Nu blev jag sugen på DCS: BS! :-)

Nu när jag kan flyga Ka-50 med TIR2:an + annonseringen av FC 2.0 så är det IMO klart värt de ~280.00 SEK som det kostade mig att köpa nedladdningsversionen trots att den har begränsade installationer, det enda som jag retar mig på men man kan inte få allt här i livet.

DCS: BS är en mycket värdig ersättare till gamla Longbow 2. Flightmodellering, skademodellering, avionik och hela 3D cockpiten plockar ju lätt kronan från LB2 och det har sin charm att "spaka rysk hårdvara" även om jag inte glömmer min första "flamma" AH-64:an :D

/KC
>> It's all about teamwork! <<

watar

Quote from: KeyCat on November 26, 2009, 16:15:15
Ka-50 Pilot #1 = Horisånten
Ka-50 Pilot #2 = den okände tysken
Ka-50 Pilot #3 = watar
Ka-50 Pilot #4 = undertecknad

Korrigering: Pilot #3 var Vitus, jag var bara åskådare på detta mission då det bara fanns 4 slots tillgängliga.

KeyCat

Quote from: watar on November 27, 2009, 16:29:48
Korrigering: Pilot #3 var Vitus, jag var bara åskådare på detta mission då det bara fanns 4 slots tillgängliga.

Ahh sry, ber om ursäkt till er båda, skall fixa det och sen lära mig skilja på er lite bättre...

/KC

>> It's all about teamwork! <<

watar

Quote from: KeyCat on November 27, 2009, 16:34:32
Quote from: watar on November 27, 2009, 16:29:48
Korrigering: Pilot #3 var Vitus, jag var bara åskådare på detta mission då det bara fanns 4 slots tillgängliga.

Ahh sry, ber om ursäkt till er båda, skall fixa det och sen lära mig skilja på er lite bättre...

/KC



No problem  :)

Horizon

#190
Jag tänkte mig en tur senare ikväll. Är nog online runt 21, men lägger mig på TS så länge.

Flyger lite nu (21:15).
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

Ligger på TS en stund framöver om någon är på...

/KC

>> It's all about teamwork! <<