News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 19, 2008, 16:27:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Horizon

Jag är också sugen på lite BS ikväll. Uppdraget med konvojen, Hawk'arna som jävlades med oss och försöket till alternativ väg var kul. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

Quote from: RedRiver on November 06, 2009, 08:02:21
Det var kul att "flyga" "lite" igår watar. Det blev ju inte mycket mer innan servern krashade. Tycker man borde kunna ladda ner någon fet missionpack så att vi kan köra en egen server.

Hur tätt är det med publika servrar för BS och hur mycket folk brukar det finnas en vanlig fre/lör/sön kväll? Har förstått att BS har en egen MP lobby där man ser alla hosts/servrar i en lista vilket är kanon...

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Horizon

Det brukar finnas en 15-20 servers uppe på kvällarna. Lite olika från dag till dag. Finns ett par bra som vi brukar använda, en av dem står i Dyskland. Att ansluta och spela har fungerat fint för mig hittills.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

watar

Quote from: RedRiver on November 06, 2009, 08:02:21
Det var kul att "flyga" "lite" igår watar. Det blev ju inte mycket mer innan servern krashade. Tycker man borde kunna ladda ner någon fet missionpack så att vi kan köra en egen server.


Jag kanske kan köra lite ikväll.

Bästa missionpacket enligt mitt tycke är Dragons Missionpack 3.1, Nästan alla servers kör nåt av hans uppdrag.

Jag hänger på en sväng ikväll, kan nog tidigast komma in efter 21.

Rivvern_


watar

Quote from: Horizon on November 06, 2009, 12:28:06
Jag är också sugen på lite BS ikväll. Uppdraget med konvojen, Hawk'arna som jävlades med oss och försöket till alternativ väg var kul. :)

Jo, vore kul att få MISSION SUCCESSFUL på den. Får vi ihop fyra man eller fler skulle vi kunna dela oss på två gruppper, ena gänget kör vanliga vägen och rensar enemy FARP + byar och andra gänget tar bakvägen mot konvojen.

Rivvern_


Rivvern_

Tack för en trevlig Black Shark kväll! Mission Successfull! Watar tar reda på hur datalänken fungerar lite mer exakt så kan vi köra mer med den nästa gång.