News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 19, 2008, 16:27:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Horizon

lol, jag fastnade framför en film med frugan. Så pålitlig är jag. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

watar

Nytt försök i helgen?

Vitus

Om det är ok så hänger jag gärna med på en sväng.. hmm jag kan ju vara spanare åt er.. hehe
kommer att bli nedskjuten ändå skulle jag tro.. lol
Vad behöver jag göra för att kunna joina er på TS ? Har ni en uppe hela tiden eller gör ni tillfälliga.

MvH Tony

Horizon

Vi har TS, adress finns i någon av trådarna högst upp i forumet. Man behöver dock regga sig, så vi får se till att fixa det. Tror faktiskt att jag själv inte är reggad än. :) Och självklart ska du med och flyga. Vi är inga experter på något sätt. Vi flyger för att det är kul och försöker lära av varandra. Vissa kan mer, andra kan mindre, men vi lär oss ständigt.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Vitus

Ja jag hittade TS servern kommer in men kan inte logga in på tex Black Shark rummet.
Ha ha jag har bara flugit i en vecka nu.. eller jag har mest kollat på träningsfilmerna,
Flygningen funkar hyfsat men att använda vapnen går mindre bra.. men man lär sig som du säger.
Jag gillar att man kan klicka i cockpit.. det gör det lite lättare att komma ihåg allt tycker jag.
Kommer ihåg hur det var att lära sig alla keycommands i LoMac tog sin tid... för att inte tala om
F4 :-)) fick lägga ner det tillslut..
Ser ut på eran sig som om ni har svenska skins på Ka-50 .. stämmer det?

watar

#85
Quote from: Vitus on October 23, 2009, 09:47:27
Ja jag hittade TS servern kommer in men kan inte logga in på tex Black Shark rummet.
Man måste regga sig på TS servern. http://anrop.se/news.php?readmore=682

Om det är nån som är intresserad ikväll så kan vi väl göra ett försök


Horizon

Ja jag tycker att vi tar en liten sväng ikväll. Ska vi säga vid 21-tiden? Jag ska lägga dottern och krama frugan och lite sånt först.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

watar

#87
Quote from: Horizon on October 23, 2009, 16:58:13
Ja jag tycker att vi tar en liten sväng ikväll. Ska vi säga vid 21-tiden? Jag ska lägga dottern och krama frugan och lite sånt först.

Låter som en plan, hoppar in på TS runt 21