News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 19, 2008, 16:27:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

watar

Tänkte jag skulle försöka logga några timmar ikväll. Förhoppningsvis på Midget-tossers om den är uppe.

watar

#65
Midget-tossers var nere men kvällen spenderades på Swiss Heli Fighters istället. IP: 62.202.45.90
Riktigt roliga missions och trevligt, seriöst folk även där. Ping runt 60

Apropå ingenting: Hur gör ni andra TrackIR användare när ni måste titta på Shkval skärmen länge? Huka sig ner och luta sig framåt ger ju en gam-nacke som heter duga. Kom efter ett tag på att jag kunde lyfta på häcken, centrera TrackIR och sedan sätta mig igen, då hamnade jag mitt framför Shkval'en utan alltför mycket rygg-problem. Nån som har nån annan teknik som funkar?

Ska precis lyfta och ge oss iväg på konvoj-jakt

Rivvern_

Mappa upp funktionerna zoom in och zoom out under "cockpit view". Sen kan du zooma in. Smidigt. Ett tips är att mappa upp zoom reset oxå.

watar

#67
Quote from: RedRiver on September 05, 2009, 11:13:28
Mappa upp funktionerna zoom in och zoom out under "cockpit view". Sen kan du zooma in. Smidigt. Ett tips är att mappa upp zoom reset oxå.

Får använda dem lite mer aktivt. Har mest användt Z-axeln på TrackIR vilket gör att man bonkar huvudet i HUD kontrollerna och måste huka sig ner för att titta under dem. Note to self: hitta nåt bra ställe att mappa zoom på stickan.

watar

Kommer nog vara inne på Swiss Heli Fighters ikväll igen.
Vore kul om nån mer vill/kan hänga på.
IP: 62.202.45.90

Rivvern_

Nice. Om James och frugan håller sig lugna så dyker jag upp. Finns du på TS? Lägg till mig på msn (windows live) om du inte redan gjort det. rivvern hos hotmail.com.

watar

Jag hoppar in på TS när jag kör igång, och lagt till dig på MSN


Rivvern_

Kommer nog inte kunna delta förren vid 22-23 tiden. Over and out