News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 19, 2008, 16:27:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Swebeast

Jag ska försöka haka på ikväll!

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

ft

Jag är nog också på!

Swebeast,
har du fått någon ordning på multimonitor i MP? För mig hamnade hela jämrans MP-interfacet långt utanför den fysiska skärmen vilket gjorde det något svårt.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Swebeast

Quote from: ft on June 21, 2009, 16:31:30
Jag är nog också på!

Swebeast,
har du fått någon ordning på multimonitor i MP? För mig hamnade hela jämrans MP-interfacet långt utanför den fysiska skärmen vilket gjorde det något svårt.

Nope, jag lade av med multimonitor när jag fick frame dips...väntar på patch (som drööööjer). Funkar multimonitor i MP, förresten...har fått för mig att det inte gör det...?

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

watar

Har jag möjlighet hänger jag gärna på men det ser mörkt ut just nu.
:-\ Tydligen måste man ha ett liv utanför datorn osså...

ft

Quote from: Swebeast on June 21, 2009, 17:46:48
Nope, jag lade av med multimonitor när jag fick frame dips...väntar på patch (som drööööjer). Funkar multimonitor i MP, förresten...har fått för mig att det inte gör det...?

Multimonitor fungerar, men användarinterfacet blir helknas. De knappar man behöver trycka på finns inte på den fysiska skärmen, vilket kan upplevas som ett problem. :)

Med något verktyg man kunde ha körande i bakgrunden blev det bättre, man kan i alla fall hitta igen knapparna även om det ser väldigt lustigt ut, och fungerar faktiskt. Satt precis och provade. Man behöver inte klydda med spökmonitorer.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Om bara dottern vill somna så är jag med. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

#54
Tack för sällskapet ikväll! Det var mycket pang pang. Både i fiendens plåt och vår.

Tycker vi är värda ett stort "Mission Accomplished!"

Här är kvällens bästa landning: ft!


kan inte lägga upp bild... kommer senare.

edit: Varför kan jag inte lägga till attachement?

Rivvern_

Två skärmdumpar... Ett sönderskjuter pansarskytte förband och sedan ft:s landning.