News:

No significant change

Main Menu

Fallout 3

Started by Rivvern, November 25, 2008, 13:02:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern

Är det någon mer här som köpt detta underbara spel? Jag köpte collectors edition. Stämningen är ju helt fantastisk och stridssystemet funkar bra. Mycket bra dialogsystem oxå.

Jag har hittat farsan och det var minst sagt en udda upplevelse... inga spoilers här nu. Håller nu på att få min gubbe från väldigt ond och elak till en mer neutral ställning. Jag har lärt mig av mina misstag kan man säga.

Red
The Scavenger
Conventional arms expert

Salsam

Jag har precis börjat köra det... har en ful kopia men ämnar köpa detta underbara spel i veckan!
Suttit klistrad med det 3 dagar nu  :o vara bara meningen som en kort test efter en kompis snackat om det... men jag har blivit helt biten!

Men det kunde man räkna ut med Oblivion tillverkarna... skön Mad Max stämning med massor att utforska och göra om man nu inte tvunget vill följa storyn.
Kan varmt rekommendera detta spel till alla äventyrslystna. Bästa storyn sedan Half Life serien.

5/5 i betyg av mig.

Rivvern_

Jag drömmer ju om en multiplayer mod (kanske 1-6 pers coop) med hög kvalitet. Dock så tror jag inte att det kommer att gå. Drömma går ju.

ft

Vad är det för sorts spel? Vad är det för stridssystem? Körde lite i ettan... eller om det var minus fyran... gammalt i alla fall, och det var inte helt fel.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Man får väl testa någon dag... det verkar som sagt ha skön stämning.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Köpte det samma dag som det släpptes. Har bara kört sidoquests egentligen. Gillar spelet grymt mycket. Är väldigt god och snäll.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

Quote from: Lupson on November 25, 2008, 23:12:19Är väldigt god och snäll.

Ja, dig får man väl aldrig se under 0.0 i security status. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Subroc

gaah, köpte förra veckan men har inte hunnit bryta förpackningen :'(
ska försöka börja på det ikväll om det inte blir massa arma lir på anrop