News:

No significant change

Main Menu

2 fps

Started by Horizon, November 05, 2008, 20:07:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

I väntan på mina nya datorprylar körde jag igång ArmA och första singeluppdraget (eller "40-1" som jag numera kallar det efter ft's heroiska polska kavallerichocker). Satte grafikinställningarna till "Normal" på allt utom blodet som fick vara "High". Fick 2 fps när spelet drog igång. :D

Sätter jag allt på lägsta möjliga blir det nästan spelbart, men ser ut som gamla OFP. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Med ny burk är jag nu på mer normala 50-60 fps med en massa godis påslaget. Nu kan jag vara med och spela igen. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ctrl

kommer nog titta in på anrop ikväll...
Control
87th Stray Dogs VFW


Horizon

Vi ska iväg och träffa lite vänner vid 15 och framåt, men är jag hemma i rimlig tid ska jag också kika in... var det nu är jag ska kika in. :D

Kör ni TS eller Ventrilo? Har vant mig vid Vent under de senaste åren, men ska nog kunna plocka fram TS ur gömmorna om det behövs.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Förresten, vad behöver jag installera? Är patchad till 1.14 (officiell patch). Kör ni en massa mods?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Subroc

det som körs mest nu är väl SFP5, finns länkat på anrops hemsida

Horizon

Ok! Gårdagen blev sen, därför inget ArmA, men jag ger mig inte. En vacker dag...
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Quote from: Horizon on November 05, 2008, 20:07:55...(eller "40-1" som jag numera kallar det efter ft's heroiska polska kavallerichocker).

Jag är lite mallig. Jag har förändrat världen!

(Man skall börja i liten skala).

Själv började jag lyssna på Sabaton efter den omgången. En gammal punkare som lyssnar på metal... ja jävlar, allt kan hända!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus