News:

No significant change

Main Menu

Hej!

Started by Triton, June 03, 2002, 13:12:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Triton

Hallå, skulle bara säga hej!
Jag är ny här, jag har hållit till på Delphi och Frugals i nåra år och inte haft en aning om att det här stället fanns fram till at KeyCat upplyste mig om det.:)

Kul att se att det är så många skandinaver som håller på med Falcon 4! En god tröst att se att man är inte ensam om att va skadad! :D

Triton
Tactical Engagement Center

Clark

Hej Triton!

Jag är också ganska ny, så jag är väl inte rätt person att hälsa dig välkommen, men det gör jag iallafall.

Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Triton

Hej Clark, tackar! :)
Ju fler ju roligare tycker jag. ;)
Triton
Tactical Engagement Center

Jotte

Välkomen till vår sjuka skara.....:D
De som endast lider av F4 sjukan är "lyckligt" lottade... de finns de som lider av MS-syndromet.... dvs Multipel Simulator syndromet....:-OO
;) :)

KeyCat

Är inte heller någon veteran men säger välkommen ändå och roligt att se dig här Triton! Hoppas fler från 185th hittar hit...

Eftersom vi simheads är ett döende släkte (vissa påstår det i alla fall) så utmanar jag er andra att också missionera om NOSIG i andra forum etc. och försöka få hit dem. Jag leder med 1-0 :D

Min förhoppning är att en dag få uppleva ett Svenskt MEGA LAN meet. Något som jag hoppats på sedan Falcon 3 tiden...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Triton

QuoteOriginally posted by Jotte


            Välkomen till vår sjuka skara.....:D
De som endast lider av F4 sjukan är "lyckligt" lottade... de finns de som lider av MS-syndromet.... dvs Multipel Simulator syndromet....:-OO
;) :)

Hehe, eller så lider vi av H.S.S = Hardcore Simmers Syndrome.:D
Eftersom jag kör Falcon, MSFS lite Flanker och lite IL-2 platsar jag kanske i den kategorin.;)
Triton
Tactical Engagement Center

Triton

QuoteOriginally posted by KeyCat


            Är inte heller någon veteran men säger välkommen ändå och roligt att se dig här Triton! Hoppas fler från 185th hittar hit...

Eftersom vi simheads är ett döende släkte (vissa påstår det i alla fall) så utmanar jag er andra att också missionera om NOSIG i andra forum etc. och försöka få hit dem. Jag leder med 1-0 :D

Min förhoppning är att en dag få uppleva ett Svenskt MEGA LAN meet. Något som jag hoppats på sedan Falcon 3 tiden...

/Christer (a.k.a KeyCat)


Hehehe, jag har skickat länken vidare till ett 10-tal personer... hoppas att de också ramlar in så smått! :)
Kanske står 10-1 till mig snart?:D
Drömmer igen... men vem har sagt att man ska grepp om verkligheten? ;)
Triton
Tactical Engagement Center

Horizon

Välkommen Triton!

Vi kör en del F4 online (förut var det SP1 som gällde, men nu väntar vi på SP3) och du är varmt välkommen att delta.

Boka kommande söndagkvällar redan nu... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names