News:

No significant change

Main Menu

39N

Started by Phlerp, April 24, 2008, 09:06:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Brat

Jupp, inte orkar jag kolla alla länkar ni slänger ut här när vi kan diskutera annat! ;)
-Brat

F16_Filur

Märk väl att det är jag som vill diskutera annat.

--->Brat, att kommunismen inte fungerar tror jag främst beror på att den bortser fullständigt från att en andlig dimension ligger/kan ligga bakom den materiella tillvaron, och ändå försöker de hävda sin idé som en slags absolut sanning. Rent materialistiskt sett finns bara godtycke och makt. Nu påstår inte jag att socialdemokrati eller "västvärldens imperialism" skulle vara särskilt andlig av sig, men den vill väl inte heller förbjuda och avskaffa en sådan med våld och förtryck. Alltså, min poäng är att en politik som gör anspråk på att skapa det absolut bästa samhället för alla har något av surrogat till religion över sig, och redan där havererar det eftersom den stora massan då ska rätta sig efter någon diktators godtyckliga tolkning/idé om vad detta är. Proletariatets förtryck, men sen ska allting bli bra... jovisst.  ::)

Brat

Jag är av den åsikten att det behövs lite av allt för att det skall bli en bra och LAGOM blandning (<- se så svensk jag är) ;) Människan kan inte likformas, ej heller samhället!
-Brat

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Rivvern_

En rejäl artikel det där. För mycket för mig att smälta såhär på morgonkvisten.

ft

Quote from: Chopper87th on September 19, 2008, 23:30:43
Läsvärt om RM12.
http://www.idg.se/2.1085/1.174315

Ambitiöst... men har de inga korrekturläsare på det där stället?!

Gasreglage, ja...  ::)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Ja du vet ett sånt där reglage som man ökar/minskar dragkraften med. Typ.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names