discovery 00:00 MIG 29

Started by Fancy, February 14, 2002, 01:10:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Fancy

hoppas alla som har Discovery kollade på dokumentären om Mig-29 nu ikväll. Var väldigt intressant och respekten för planet växte efter man sett den. Just Mig-29 M modellen imponerade. Visst börjar man längta till LOMAC, dammade precis av F2.5 efter dokumentären blev allt lite sugen:)

Fancy out!

Jotte

Ja det var ett intressant program. :)
Man har ju fått Discovery Mix i grundutbudet på kabeln nu, äntligen! :)

Weas

Och tänker ta med till LAN i H-Borg. Har även program om diverse moderna och omoderna flygplan...
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Mr Jim

Mmm..har en fin 1/72 MiG-29:a liggandes med extra fotoets detaljer och cockpit samt S13 modifikation liggandes i min framtida plastbygga låda...blir sugen nu ;)

Dock hade jag en liten film förut från vetenskapens värld där man får se en MiG-29A "landa" utan landningställ och den glider utan att ta eld dock med fina gnistor. Sen förklarar mekanikerna att den bara fick minor damage. Sen förklarar dom hur ryssarna bygger plan som tanks och att minsann inte har några nissar som springer runt på landningsbanorna och plockar skit som jänkarna gör.

Ryska plan. Mmmmm ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Andreas

Den filmen finns fortfarande kvar någonstans där hemma... Har också en där en F4 (Phantom) landar utan ställ. Tomtebloss modell värre hehe. Ytterligare en film som jag såg sönder var "Krigets nya vapen" som gick på Vetenskapens Värld. Den speglade en hel del från Gulfkriget tror jag. Favoritdelen var (och är fortfarande) den delen om helikoptrarna :) Finns också kvar där hemma i röran...
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO