Den traditionella LAN-resetråden

Started by ft, April 19, 2008, 22:09:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

Då var det dags igen! Vem reser varifrån hur vilken väg och när. All samåkning kommer att miljökompenseras, vi eldar bensin i grillen! :D

Jag kör från Linköping torsdag morgon i en knallgul V40. Avstickare till Hjo kan tänkas.


Aktuella transporter

Från Linköping:
ft, kör torsdag morgon. Tar vägen förbi Hjo och plockar upp RedRiver.

Från Rotebro
Avfärd ca 10:00 1/5 från Rotebro med Saab. Omlastning till DA40 i Västerås om vädret tillåter. Se detaljer nedan.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Rivvern_

Bra! Redriver anmäler sig till GULA bilen. Om möjligt så påstiger resenären i Hjo.

ctrl

Avfärd från Rotebro med Saab 93. ca 10:00 1/5 Förmodligen till Västerås för byte till DA40 och en flygtur till Halmstad. Hemresa planerad till lunchtid 4/5. (Skulle vädret vara för uselt så blir det Saab hela vägen.)

En kraftigt sponsrad biljett finnes, påstigning i Rotebro eller Västerås. 1500 t/r om vi flyger alt halva soppakostnaden om vi tar bil hela vägen. (ca 650) Anmälan här i tråden.



Control
87th Stray Dogs VFW


Dubble0zero

Dubble0zero anhåller om att bli upp hämtad i Västerås för vidare transport ner till Halmstad.
Gärna med flyg om vädret tillåter... :)
...000... =)

ctrl

Control
87th Stray Dogs VFW


zebra

Hej gubbar,

Som ni märkt så har man varit ganska så inaktiv sista tiden.

Bax kontaktade Maverix o mig under veckan och vi checkar f.n. om vi kan vara med en dag.
Jag börjar ett nytt jobb fredagen den 2/5 (efter att varit ledig sedan mitten av dec) så jag kommer
bara kunna vara med under lördagen.  Problemet här är att tjejen är bortrest med bilen så jag
jag är beroende av Maverixs eventuella deltagande.

Jag räknar med besked från Mav under början av veckan och återkommer snarast.

/zebra