News:

No significant change

Main Menu

Abstinens!!!!

Started by Rivvern_, March 01, 2008, 13:29:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

Vad har vi för långhelger här under våren? Kristi flygare, Påsk... ?  Uj. Påsk är rätt snart...

Flänger runt så mycket så jag får nog bara acceptera att har jag tur så fungerar det. :)

F4AF, Il-2, ArmA (som jag väl får ta och skaffa)... SHIII, SHIV, FS2004... vad som. Bara det är trevligt folk och chorizo. :)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Lupson

Jag instämmer med Horizon. Jag kommer om jag kan och kan spela vilket spel som helst, även om ordningen nog är F4, IL2, ArmA. Grillningen och allt det andra är ju halva grejen.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Bax

Quote from: Horizon on March 02, 2008, 14:41:06
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kristi_himmelsf%C3%A4rds_dag
;D
"Kristi himmelsfärds dag är en kyrklig högtidsdag, och en helgdag i den svenska almanackan, som infaller 39 dagar (40:e dagen) efter påskdagen."

Ooooh, kom igen, jag vet inte ens vad som är påskdan??? nån som kan ge ett datum?
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


ctrl

Enligt min väggkalender så är kh den 1 maj i år. Påskdagen är nu den 23 mars. Så jag antar att de flesta har ledigt:

21,22,23,24 mars (fre,lör,sön,mån)
1,3,4 maj (tor,lör,sön) Så får man ta fredagen som en semesterklämdag.

Som det ser ut nu så kan (och vill) jag komma på vilket som av dessa datum.

Sist körde vi mycket IL2... min röst för detta LAN går till fokus på Arma med nått annat lir som komplement...




 
Control
87th Stray Dogs VFW


Horizon

Quote from: Bax on March 03, 2008, 15:47:07
Quote from: Horizon on March 02, 2008, 14:41:06
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kristi_himmelsf%C3%A4rds_dag
;D
"Kristi himmelsfärds dag är en kyrklig högtidsdag, och en helgdag i den svenska almanackan, som infaller 39 dagar (40:e dagen) efter påskdagen."

Ooooh, kom igen, jag vet inte ens vad som är påskdan??? nån som kan ge ett datum?
mvh
Bax

Påskdagen infaller två dagar efter långfredagen. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Dubble0zero

Nu börjar det snackas roligheter igen... :D
Jag kan nog lite när som hellst, och i övrigt så håller jag med ctrl, fokus på ArmA med nått annat som komplement...
...000... =)

Rivvern_

Torsdag till söndag är nog inget problem..

Salsam

Går det överhuvudtaget att få upp en Forumsbaserad poll där man klickar i och ser röster? Någon som kan?
Då kan man ju slänga upp datum och spel så ser vi vilka som får flest röster och när de flesta kan  ???

Vill även tillägga vad Zalzam tidigare sagt... "Lokal för LAN finnes. Sökes arrangör." Jag är villig att dra mitt strå till stacken, men jag löser nog inte ut allt själv :-[