News:

No significant change

Main Menu

Abstinens!!!!

Started by Rivvern_, March 01, 2008, 13:29:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nauwa

Quote from: ctrl on March 21, 2008, 19:39:25
Jag ska försöka komma ihåg att ge lite förvarning inför nästa sväng... Jag skulle vilja hälsa på Nauwa någon gång under april... det är skam att det finns något drakenrelaterat som jag inte spanat in  :o ::) 8)

April är snart slut nu :P   Själv har jag precis landat efter ett rotepass i 35:an  ;D
Finns föresten en ny filmsnutt från flygning i SUL35 http://www.novelair.com/Videos/SUL35-2.wmv

ctrl

#49
Tyvärr är det näst intill omöjligt att boka plan på Barkarby fk numera... är inte alla plan uppbokade av FFK eller Skybirds (båda två är urusla på att utnyttja sina bokade tider och på att avboka när de inte dyker upp) så är planen på service eller borde vara på service... Som tur är, så finns Västerås :) Tyvärr kan jag inte denna helg och sen är det LAN :D:D:D

Om det är ok Med Nauwa så åker jag gärna dit i Maj.

Så hur är det med er andra, finns det något intresse av att flyga från Stockholm eller Västerås till Gävle för att spana in allt skoj? Det kanske inte ens behöver vara på en helg? Om man kommer iväg inte alltför sent en eftermiddag, så får man ändå rätt många timmar i Gävle innan John Blund kräver inställelse.
Control
87th Stray Dogs VFW


ft


Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Nauwa

Jag och simulatorn är uppbokad i stort sett alla helger från maj till september, generellt så fungerar även vardagseftermiddagar efter 16.00