News:

No significant change

Main Menu

Abstinens!!!!

Started by Rivvern_, March 01, 2008, 13:29:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Salsam

LAN-spels poll uppe  ;D Tack Chopper!  :-*

http://fjutt.adm.gu.se/~baloo/forum/index.php?topic=4773.0

Vill dock bara trycka på att inget är klart eller ens påbörjat gällande FMTS lokaler i nuläget. Finns intresset kommer jag givetvis börja jobba för detta.  ;D

ctrl

Quote from: Salsam on March 03, 2008, 19:15:08
Vill även tillägga vad Zalzam tidigare sagt... "Lokal för LAN finnes. Sökes arrangör." Jag är villig att dra mitt strå till stacken, men jag löser nog inte ut allt själv :-[

Jag anmäler mig som backup till tjänsten som nätverksansvarig och Armaansvarig för det fall det blir Armalirande. MAO jag hoppas att andra kan ställa upp men jag tar det om det behövs.
Control
87th Stray Dogs VFW


Bax

Jobbar preliminärt Tors - Lör men skall göra vad jag kan för att ändra på det.
Kan vara med i F4 teamet om det nu blir ett av dom framröstade spelen.
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Horizon

Har hört mig för med makten och det verkar rätt grönt i samband med kristi flygare. Gissar att jag deltar fredag förmiddag > söndag förmiddag isf.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Kristi himmelfärd blir svårt för mig, är bortrest till Uppsala lör-sön eller fre-sön den helgen. Synd, men inte mycket att göra åt.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Salsam

Verkar som det är IL2, F4 och ArmA som är intressanta för ett LAN.
För att nu dra vidare detta ber jag om lite hjälp. Skulle någon med tillgång till en kalender över helger och möjliga LAN tillfälle slänga upp ett par vettiga alternativ på datum för ett Hstd LAN? Tanken är helt enkelt att göra en poll även där och se när flesta möjliga kan medverka.

Sen är det bara att se hur många det är som är intresserade så vi inte gör massa jobb för bara ett par stycken. Jag har börjat bearbeta min far för lokal och logi  ;)

Rivvern_

Midsommar är det enda jag hittar.