Händer det något med Falcon?? - Kolla in multiviper.com

Started by zebra, January 20, 2008, 13:24:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zebra

Hej gubbar

Gott nytt,,,  ;D

Det var ett tag sedan på forumet för en annan och jag kan se att det verkar
inte hända speciellt mycket  på Falcon-fronten.  Skulle tro att de som kör OF4,5 håller sig till sitt och
87:e-gänget kör med de sina, så med andra ord så misstänker jag att vi "svenskar" är ganska så fragmenterade i vårt flygande.

För egen del så har jag sonderat läget under hösten för att se var det "händer" något och hittat ett större gäng.
Kolla in "www.multiviper.com".  Det verkar vara full fart på dem under alla kvällar under vecka. Många är igång på kvällarna och servern är igång 24/7.

Det vore kanon om fler från svea-rike hängde på. 

Ta en titt.  Det vore kul att se er där.

/zebra.  :)

Andreas

Jepp, flyger med 87th. Strukturerat och bra, och alltid någon som vill köra! Multiplayer is the shit :)
Det är ju några Nosigar som är med där numera (Slammer, Control, Bax och jag) och du har ju intresset Zebra, så sök dig dit!

Multiviper testade jag på några gånger, men det var lite för ostrukturerat (då) för min del så det blev inget mer. Personligen skulle jag nog aldrig kunna gå tillbaka till AF nu när OFs 3D-pit är så underbar att använda.


FreeFalcon verkar vara på gång att släppa något nytt inom en inte allt för avlägsen framtid.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

KeyCat

Quote from: zebra on January 20, 2008, 13:24:05
För egen del så har jag sonderat läget under hösten för att se var det "händer" något och hittat ett större gäng.
Kolla in "www.multiviper.com".  Det verkar vara full fart på dem under alla kvällar under vecka. Många är igång på kvällarna och servern är igång 24/7.

Lustigt du skulle nämna det för jag reggade där för någon dag sedan och fick server password tidigare idag av MVS-DP.

Nu hör det till saken att det var år sedan jag hade igång F4 men jag är äntligen av med shimmering problemen som plågat mig + att såhär 9 år efter release så är de flesta buggar fixade.... Har dock glömt det mesta så räkna inte med några storverk från min sida ;)

När är det störst chans att hitta dig på Multiviper servern Zebra?

/KC

>> It's all about teamwork! <<

zebra

Visst,,, det hade varit kul med 87e, men tiden är tyvärr alltför begränsad för att kunna köra
maximal hardcore-simming, som ni kör.
Har hört (och sett filmer) på OF4,5 och det ser snyggt ut, men jag känner att stabiliteten i FalconAF är att föredra och
eftersom jag inte kör med en specifik skvadron så är mina chanser att flyga multiplayer större om jag håller mig till AF.

Vem vet,, om tider räcker till framöver så kanske jag gör ett försök på 87e. 

Ha det gott Andreas.

/z