Jane's Combat Simulations

Started by Justin Case, November 23, 2007, 15:55:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Ja USAF var kul i sin helhet även om det som sagt blev lite förutsägbart efter ett tag. Det var fullt av små skämt och lustiga kommentarer, t.ex. en skylt som stod någonstans på landsbygden som sa "If you can read this you're flying too low." :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Justin Case

Haha! den kommer jag ihåg, tror man såg den på det träningsuppdraget då man ska flyga lågt som fan

Horizon

Exakt så var det. Den var gul med svart text. :) Fasen, nu blev jag sugen på att försöka få igång spelet igen. Såg för några år sedan att det fanns en stor "patch" till spelet som tydligen skulle tillföra rätt mycket. Minns dock inte vad den hette. Tror det var något i stil med "super-cockpit/commander/nånting.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Justin Case

Kan det vara det här, http://uk.youtube.com/watch?v=fo4IjeiTAaU. Försökte testa det för två år sen eller så men det gick inte på XP då, såg någon som skrev på youtube att nu ska det gå...kanske inte världens bästa källa men jag ska nog testa igen snart.

Horizon

Super Pro! Så var det. :) Minns aldrig om jag verkligen tankade hem och testade den patchen. Tror jag var för insnöad i Falcon då... eller om det var Half-Life... :) En av mina första signaturer på gamla NoSiG var "It's a shack! Target destroyed, egressing south..." Taget direkt från USAF och RIO'n/WO'n i en F-15 Strike Eagle när man satte en fet bomb mitt i ett markmål. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Justin Case


Subroc

USNF/ATF/Nato fighter borde väl gå att köra under dosbox eller liknande emuleringsprogram

Justin Case

Jag har testat det men det drog väldigt mycket datorkraft, har iofs inte försökt sedan jag köpte ny dator  ::)