Jane's Combat Simulations

Started by Justin Case, November 23, 2007, 15:55:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Justin Case

Bump!

I tråden "Win 7 can run some old games that XP can't" på SimHQ, hittade jag ett intressant inlägg!
QuoteJanes ATF gold works like a charm. Win95 / all compat. options. Gonna look if I find my USNF disc.

http://simhq.com/forum/ubbthreads.php/topics/2892482/3.html

Jag lyckades under min gymnasietid i Västerås slarva bort min skiva till USNF, har dock kvar manualen i ett skåp i Lidköping.
Finns det någon här som sitter på en gammal kopia och kan tänka sig att skicka ett fulexemplar till mig? Torrent eller fysisk skiva funkar!

griffin

Tror jag har den, skall kolla. Vet att jag köpte liret och jag har en hög stapel gamla simmar i garderoben.
snappahead

Justin Case


griffin

Jorå, här är man välförsedd. USNF i orginal finnes. Skall försöka fixa en kopia åt dig.
snappahead

Justin Case

Det lättaste är kanske att lägga upp det på en ftp om någon sådan finnes, så kan jag kanske tanka ner det här ifrån Barcelona!

griffin

Sure, men då får du utrusta dig med tålamod: jag har bara 1mbit i upphastighet. Blir bättre efter 11:e då jag får en 100/10 lina (i teorin iaf).

Sen vet jag ju iofs inte hur det är med kopieringsskydd. Nu har ju du orginalskivor själv, så jag tänker inte på den legala aspekten utan den mer praktiska. Skall se om jag lyckas. Fast det kanske märks först vid installation...
snappahead

Justin Case

Något säger mig att det saknas kopieringsskydd av den avancerade typen till USNF  ::)

Tålamod finnes, oroa dig inte...jag har väntat i mer än 10 år!

griffin

Det är lugnt, jag fixar det i helgen! :)
snappahead