Jane's Combat Simulations

Started by Justin Case, November 23, 2007, 15:55:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Justin Case

Någon mer än jag som blir otroligt nostalgisk och nästan tårögd när jag ser det här http://uk.youtube.com/watch?v=EBKlMYJwwgE

Subroc

jomenvisst! hade aldrig FA, däremot körde jag USNF samt ATF:NATO flitigt under ett par år. det jag saknar mest är den väldigt lättanvända mission editorn.

Justin Case

Jag hade inte heller FA, det va USNF och ATF för min del med men det va ju inte nån större skillnad.

griffin

Jo, det är nostalgi. Har dem alla. Tror jag köpt det mesta som går att flyga till PC sen Flight of the Intruder. Man kan nog säga att jag samlar.... :P
snappahead

Justin Case

Är det någon som har möjlighet att skicka USNF eller ATF till mig. Long story short, jag hittar inte mina orginalskivor   :'(

griffin

Jag skall se vad jag kan gräva fram. Inga löften, men det är värt en koll. De skall ju finnas nånstans, frågan är bara var.
snappahead

Horizon

Jag har USAF här i original men får inte igång det under WinXP. Jäkla kul spel på den gamla goda tiden innan jag tröttnade på de scriptade uppdragen. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Justin Case

Glömmer aldrig instruktörens röst från USAF. Hojta till om du hittar något Griffin!