News:

No significant change

Main Menu

Fartränder i kalsongerna

Started by Horizon, October 26, 2007, 14:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Horizon

Fan vad jag garvade när han ramlade av stolen på slutet. Jag ska härmed kolla på denna video minst en gång per dag den kommande veckan, bara för att påminna mig om hur kul man kan ha bara man är lite galen. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Fy. fan. Mycket har man sett, men som titeln säger... det här fick mig att rysa och vända mig bort. Har själv gjort en vådlig pulkavurpa en vinter (Neo, du kanske minns, vid Delsjöns badplats när ni precis hade kommit hem från Thailand), med resultatet att axeln nästan gick ur led, men det här... fy satan. Stackars kille. :(

Läsarkommentar:
"The injury (more typical for gymnastic rings discipline) is called anterior rotator cuff
and posterior compartment syndromes. Ligaments (between bone to bone) are ripped
from their insertions. Pain, even after surgery, lasts for years - especially at night.
Lifting even small objects, even simple walking causes severe pain, leading to
clinical depression. All in all, a dreadful injury. I have had several such patients under my care."


http://www.liveleak.com/view?i=1ed_1384612533
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

#1404
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

NeoBlood

Quote from: Horizon on November 17, 2013, 07:56:47
Fy. fan. Mycket har man sett, men som titeln säger... det här fick mig att rysa och vända mig bort. Har själv gjort en vådlig pulkavurpa en vinter (Neo, du kanske minns, vid Delsjöns badplats när ni precis hade kommit hem från Thailand), med resultatet att axeln nästan gick ur led, men det här... fy satan. Stackars kille. :(

Läsarkommentar:
"The injury (more typical for gymnastic rings discipline) is called anterior rotator cuff
and posterior compartment syndromes. Ligaments (between bone to bone) are ripped
from their insertions. Pain, even after surgery, lasts for years - especially at night.
Lifting even small objects, even simple walking causes severe pain, leading to
clinical depression. All in all, a dreadful injury. I have had several such patients under my care."


http://www.liveleak.com/view?i=1ed_1384612533

Fy fan!!

Minns givetvis din pulkavurpa mannen  ;)

Såg inte så illa ut först faktiskt men du hade ont rejält länge efteråt så det tog illa...
Asus P8Z77-V, IntelÃ,® Coreâ„¢ i7-3770K Processor @ 4.2GHz, Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB, Corsair HX650M PSU,
2 x Micron 256GB SSD, Asus GTX 780ti, Corsair H80i, Fractal Define R3, Dell U2711 2550x1440, Logitech G710+, Logitech G500

F16_Filur

Pulkavurpor och var det inte motorcykelolycka också? Du verkar fått din beskärda del av shit happens. Men pulkavurpor alltså, är inte det sånt fulla stockholmare drabbas av, när de snor pulkan från någon unge och sen skrålande åker störtlopp i puckelpisten? Troligen sjungandes "Vi vinner, ni stinker" dessutom.  :)

Kvarteret Skatan - Alla klipp med Tord och Paul Part 1

Kvarteret Skatan - Alla klipp med Tord och Paul Part 2

Kvarteret Skatan - Alla klipp med Tord och Paul Part 3

- Där raderade du min rapport.
- Där lade du min mobil i ett glas mineralvatten.
- Där sparkade du mig på skrotum. Nu ska jag ge dig en sån här dansk skalle.


02.22 Kick off, tillitsövning.  :)