News:

No significant change

Main Menu

Fartränder i kalsongerna

Started by Horizon, October 26, 2007, 14:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Baztid

Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Quote from: Baztid on February 09, 2011, 19:13:58
Ja se norrmännen..  ::)

Nu skall jag i preventivt syfte gå omkring och nynna på "kalla inte mig för..." i några veckor. :)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

ft

Quote from: Baztid on February 10, 2011, 22:05:01
Can u spot the sniper ??

Till och med jag fixar att kamouflera mig rätt så osynligt om jag får ligga nere i ett krondike. :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Det finns ett visst mått av humor när en dansk utan kontroll brakar rakt in i liftkön för att få stopp, men det är ju aldrig kul när någon skadar sig. Nu visar statistiken att vi haft rätt hela tiden...

http://www.dn.se/nyheter/varlden/danskar-mer-olycksbenagna-i-pisten
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Baztid

Quote from: Horizon on February 13, 2011, 11:00:05
Det finns ett visst mått av humor när en dansk utan kontroll brakar rakt in i liftkön för att få stopp, men det är ju aldrig kul när någon skadar sig. Nu visar statistiken att vi haft rätt hela tiden...

http://www.dn.se/nyheter/varlden/danskar-mer-olycksbenagna-i-pisten

Hahaha!
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Horizon

Duke Nukem har man ju saknat. Det var tider det, när man varvade Duke Nukem med Descent. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Quote from: Horizon on February 13, 2011, 11:00:05
Det finns ett visst mått av humor när en dansk utan kontroll brakar rakt in i liftkön för att få stopp,

I Lindvallen utsågs ett tag veckans dansk. Vinnaren en gång när vi var där var killen som skulle stila och sicksacka i liften. Han lyckades hamna på fel sida om ett staket som gick parallellt med liften och kunde inte komma loss från bygeln heller. Sedan svängde staketet bort från liften. Tydligen går det att dra ner vajern från rullarna... :D

Själv försökte jag istället stila för de snygga danskorna när jag var singel och precis hade blivit världsbäst (såklart) på att åka haschplanka - d v s flera åk i andra backar än barnbacken. Snygga stoppsladden framför liftkön, vinkla ner dalkanten i snön... PLADAFF! Att ligga och kippa efter andan som en fisk på torra land i fem minuter är inte en raggningsmetod som fungerar, om någon undrade... ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus