News:

No significant change

Main Menu

Fartränder i kalsongerna

Started by Horizon, October 26, 2007, 14:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

ft

Mäktiga mojar. Brukar gå ner och titta på dem när jag är i Luleå på somrarna. Försökte få göra värnplikt på brytarna, de låg ju hemmavid mest hela tiden, men se det gick inte... skulle vara stockholmare om jag förstod saken rätt. Då trodde jag det berodde på att det skulle vara folk som hade nära till krigsbasen. Sedermera har jag lärt mig hur det hänger ihop. "Stämplas kass, skickas till marinen!" :D

*duckar*

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Fluff, hörde du det där? :D

Den här grejen är lite läskig. Jag har alldeles för mycket fantasi för att våga mig på ett köp. Skulle inte sova en blund med de där flaskorna i hemmet. :)

http://www.dn.se/nyheter/varlden/buteljerade-andar-fran-nya-zeeland-till-salu-1.1056194
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

Briljant! Sälja luft på flaska för tusentals dollars... wow. Var det inte i Sesam eller nåt där nån sprang omkring och ville sälja en flaska luft. "Psss... du... vill du... köpa en flaska... luft?"

Skulle inte dra mig för att öppna en sån. Speciellt inte om det fanns nån i närheten som INTE ville att jag skulle göra det! :D
snappahead

Fluff

Odi profanum vulgus, et arceo

Horizon

Quote from: Fluffskogssång

Hahaha vad i helvete var det där!? :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Haha, kolla på fler filmer från samma person.

Förutspår att det snart kommer i en Idol-audition nära dig. Ännu ett starkt skäl att fortsätta bojkotten av eländet. :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

lol. Var det en hint kanske?
I sammanhanget kanske denna passar bra att kontra med i så fall:

http://www.lulu.com/content/4956212
snappahead