News:

No significant change

Main Menu

Fartränder i kalsongerna

Started by Horizon, October 26, 2007, 14:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Rivvern

Japp.. Håller med Griffin! Mycket underhållande!

jag har världens bästa idé! Nästa gång vi har Halmstadslan så tycker jag att amerikanska flottan ska skicka hit ett hangarfartyg fullspackat med flygplan så att vi kan göra ett ordentligt studiebesök. Misstänker att jag skulle kunna stå och drägla på däck hela dan.


ft

Exkursion till NYC och Intrepid? :)

Fan vad läckert det museumskonceptet är. Att stå på bryggan till ett hangarfartyg och titta ut över en SR71 och Manhattan... svårslaget!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Quote from: ft on October 28, 2008, 18:12:56
Exkursion till NYC och Intrepid? :)

Fan vad läckert det museumskonceptet är. Att stå på bryggan till ett hangarfartyg och titta ut över en SR71 och Manhattan... svårslaget!

Jag är bara med om jag får slå en golfboll från däck ner mot downtown. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

Quote from: ft on October 28, 2008, 18:12:56
Exkursion till NYC och Intrepid? :)

Fan vad läckert det museumskonceptet är. Att stå på bryggan till ett hangarfartyg och titta ut över en SR71 och Manhattan... svårslaget!

Jepp, det är ett häftigt museum som jag varmt rekommenderar om man skulle ha turen att få besöka NY. Det var evigheter sen jag var där men jag minns det som igår *mys* :)
snappahead

Magnus

Quote from: ft on October 28, 2008, 18:12:56
Exkursion till NYC och Intrepid? :)

Fan vad läckert det museumskonceptet är. Att stå på bryggan till ett hangarfartyg och titta ut över en SR71 och Manhattan... svårslaget!

Kanske att se den här starta och landa på nära avstånd vilket jag hade förmånen att göra för nån vecka sen.

ft

Magnus,
du skall alltid vara värst! Jag som fått nöja mig med Gripen och F-16 startandes och landandes på fyrtio meters avstånd... ;)

Hade gärna sett en U2 flyga, smäcker kärra. Bifogar en skrytbild - synd bara att seat packen var ur så man satt på tok för långt ner.




Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Brat

Har de varit uppe i Kiruna igen? NASA flög väl lite där med deras version av U2 för ett par år sedan ahr jag för mig. Så USA har pensionerat F14, F117 och SR-71, men flyger med U2 och B52, vad säger det om 50-talets konstruktioner!?
-Brat

Horizon

Omfg! Helt galet om det inte är trickfilmat på något sätt. :o

http://www.youtube.com/watch?v=wLnmvseCseI
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names