News:

No significant change

Main Menu

Fartränder i kalsongerna

Started by Horizon, October 26, 2007, 14:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

F16_Filur

Helt otrolig synkronisering att lyckas träffa på just den prästen när det gör den här grejen!  :)

Mycket intressant taktik... prästen ställer en fråga och när Fredrik försöker svara avbryter han, överröstar och upprepar frågan en gång till. Måste testa det nån gång hehe...

Slår vad om att han extraknäckar som en sån där styvfar i Ondskan. Eller i alla fall kommer från en tid några sekel härifrån där inte humorn var uppfunnen än. Helt klart min nya idol efter Dr Aronsson med puman.

Quote

(du vilka goda bananer ni har här... ni har OTROLIGT goda bananer här... vet du vad det godaste med bananen är.. mmm... jag hade inte tänkt betala för den!)

- Du hörru inte stå o tjata här, kan inte jag få handla i lugn o ro va!?

(jo.. men... jag..)

- JA KAN JAG INTE FÅ GÖRA VA!?

(jo absolut men jag ska bara prata med honom helt i fred.... NEEJE... inte slåss... inte slåss)

- Ja, jag blir så förbannad på såna som dig, ni tror ni är nåra här i livet (byn)!

(jag har ju inte betalat min banan än, ALLA är vi nånting i livet (huvvet)... kan jag få äta på ditt skägg... kan jag åtminstone få slicka på det)

- Nu du går din väg här nu...

- Vet du att såna som du... dom irriterar mig så JÄVLIGT förstår du!!

(NEJ...NEEJE... inte bråka)

- Asså, om du går in där.. så gör du det.. så tror du du är en FIN man när du går in och STJÄL saker.

(JAG HAR INTE STJÄLIT...)

- Jävla bondtjuv sker je till dig....

(EN KRAM BARA DÅ? Prästjävel...)

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

F16_Filur

Haha, ja han kommer hem till dig och ställer lite frågor sen när du går ur kyrkan.

- Vet du att såna som du... dom irriterar mig så JÄVLIGT förstår du!!

- Asså, om du går ut här.. så gör du det.. så tror du du är en FIN man när du går UR vår kristna gemenskap.

- Jävla bondtjyv sker je till dig....

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Snacka om att stötdämparna gjorde sitt jobb!

Trodde nästan det skulle bli som i Lock on..   nära krash, nära krash!!, NÄRA KRASH!!, ett hål i marken och en liten rökpuff...

griffin

Shit. Den första var kul; formationsflygning i lågfart. MD'n hade uppenbart bättre möjligheter att bromsa...
Den andra var extrem, där fick planet visa vad det gick för. Såg dessutom nästan ut som bredställ på slutet...

Kul klipp (gud ske lov)!
snappahead

ft

Parallella inflygningar är skoj. Banorna är nära där också. När jag var till SF så var det en kärra som drog på på parallellbanan precis när vi bromsat in, det var faktiskt lite av en syn. I jobbet så ser man ju en del sådant där även hemma. Det är mäktigt att ligga parallellt med en jumbo. Dock är jag avis på kollegorna som fick åka under en A380 med tusen fot höjdseparation! Kändes visst som att ha tak ungefär. :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus