News:

No significant change

Main Menu

Fartränder i kalsongerna

Started by Horizon, October 26, 2007, 14:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Baztid

AAAAAAAAAAAHAHAHAhahahahahahahah!  :D
För er som missat.. Gick inte så bra då volvo skulle demonstrera autobroms funktionen  ::)

http://www.liveleak.com/view?i=06a_1273263788
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Brat

Man misstänker att en liiiiten omorganisation skett hos deras testpersonal! De hade dock en trolig orsak, snabbladdning i en elektronikspäckad bil tenderar att slå ut vissa datorer och testdockan såg inte varningslampan på instrumentpanelen som varnade om att antikrocksystemet var ur funktion. Snygg fadäs, hoppas släpet inte var något museiföremål!
-Brat

Horizon

Det är ingen som fattat än att till och med själva bilarna och testdockorna protesterar mot att kineserna köpte Volvo.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

Vänta nu.
Volvo=kända för säkra bilar
Kineser=kända för (?) dålig kvalitet
Volvo säljs till kineser
Volvo testar ny säkerhetsfuntion
...
...
...
=
...

:)

FT: underbart klipp. Så arg han blir och motiverad att göra det lika bra... men ack så ägd
snappahead

Brat

Tyvärr så är det nog mer sant än man tror, när jag senast skulle köpa delar till min gamla 240 och stod i Volvos butik så konstaterade jag att det numera står Made in China på deras "orginalkartonger" så nu låter jag mig styras mer av pris och rykte på delarna jag köper, inte av att det påstås vara bättre pga att det råkar vara "orginaldelar"!
-Brat

griffin

Nåja. Det där med orginaldelar har väl alltid varit sissådär.

Anektot: När vi (gud förbjude!) ägde en Renault och hade den inne hos Volvoverkstad så snubblade man över alla plakat som deklarerade att man minsann alltid använder orginaldelar.
Och visst ersatte de våra trasiga lås som slitits ut och inte gick att öppna med orginaldelar. Begagnade sådana. Om felet var slitage, känns det kanske inte så seriöst att sätta i färdigslitna ersättare. Bara för att de är orginal.
Hade hellre sett kopia och nytt. Men men...
Aldrig mer Renault. Aldrig mer Bilia (eller Rejmes som det var).
snappahead

griffin

snappahead

Horizon

Hahaha, fy fan vad äckligt. Jag skulle vara tvungen att kapa båda händer vid handlederna efter det där. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names