Author Topic: Flygtur i Draken nån?  (Read 6612 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Brat

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 522
    • View Profile
Re: Flygtur i Draken nån?
« Reply #16 on: December 04, 2007, 15:37:47 »
Avund Körde med helskärm i nedsläckt rum, illusionen är total, förutom det fjuttiga däcksskriket vid landningen, landningen förresten, tur att de röjt skogen ordentligt i banänden!  ;)
-Brat

Rivvern_

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2769
  • "Guns don't Kill people. Chuck Norris kills people
    • MSN Messenger - Rivvern@hotmail.com
    • View Profile
    • Master Arms
    • Email
Re: Flygtur i Draken nån?
« Reply #17 on: December 04, 2007, 16:56:59 »
Fan vad läckert! Riktigt mysigt och juligt!

Brat

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 522
    • View Profile
Re: Flygtur i Draken nån?
« Reply #18 on: May 13, 2011, 07:17:31 »
Skriver här för att Nauwa ska få ett mail om det då han startade tråden.

Jag undrar om någon av simluatorerna är igång och var de kan tänkas finnas under nästa helg, ska tillsammans med grabben och hans kompis ned och besöka Maskinexpo på/i Barkaby och kommer vara i Stockholm med omnejd under Torsdag t.o.m. Lördag, åker ned Onsdagkväll och upp Söndagmorgon. Skulle vara verkligt trevligt att se underverken! :) Letade på www.novelair.com efter någon sorts bokningslista med platser som besöks, men hittade inte något, kanske jag sökte för dåligt!?
-Brat

griffin

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2776
    • ICQ Messenger - 8955231
    • MSN Messenger - moriarty_@hotmail.com
    • View Profile
    • Zon3.se
    • Email
Re: Flygtur i Draken nån?
« Reply #19 on: May 20, 2011, 12:49:26 »
http://www.novelair.com/home/index.php?option=com_content&view=article&id=41&Itemid=58 (novelair.com -> Bokning)

Men enklast är väl att du mailar johan (finns länk till formulär i ovanstående länk) och kollar möjligheterna.

/Jens
snappahead

Brat

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 522
    • View Profile
Re: Flygtur i Draken nån?
« Reply #20 on: May 23, 2011, 02:36:50 »
Jo, det hade ju varit enklast, nu är jag ju hemma igen, men det vore ju kul att se var de tänkt dyka upp under året! F21 har ju födelsedagsuppvisning under sommaren, minns inte datumet men det står säkert att finna, jag har konstaterat att jag är ledig då, det är det viktigaste!  ;D Läste i lokaltidningen att de har en simulator med fungerande instrument på sitt museum nu, undrar om Johan och hans firma varit inblandade?
-Brat