LAN´et i Helsingborg & Ghost (Spegling)

Started by Maverix, February 13, 2002, 22:09:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SledgeHammer

Joo, såll brukar man kalla sånt.
Att det sen inte är världens trevligaste email klient väger också in. Just nu använder jag Eudora men så fort jag kommer upp till Värmland (gjorde min sista dag på jobbet här i Gbg idag) så blir det Evolution under linux. Helt underbart kan jag meddela.
Mvh  - Stefan -


Mr Jim

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Horizon


Hallå där ute! Jag har försökt få tag på Norton Utilities med Ghost så att jag kan fixa detta innan LANet, men utan framgång... =(

Är det någon som vet var jag kan hitta det? Min diskett vart nog försvunnen i flytten...
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Eudora stöder väl det mesta. Själv kommer jag att köra Evolution mot en LDAP server för då får jag med kalenderfunktionen i Evolution. Mums.
Mvh  - Stefan -


tha-shadow

Det som är bra med windows xp är att det finns restor datum som man kan gå tillbaka i tiden.......


har du inte windows xp    skaffa det.......


msn: fst0526@hotmail.com

uhh

SledgeHammer

Error! Blah!
Gahhk!

2k duger åt mig tills Micro$oft putsat lite till på XP =)
Mvh  - Stefan -


Mr Jim

XP är ju typ en fördummad version av 2000. Personligen gillar jag att MS börjat spotta ut Service Packs till 2000 nu ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

SledgeHammer

Det har de ju sysslat med sedan de släppte 2000 eller var det XP du menade? De första uppdateringarna till XP kom ju ungefär samtidigt som det släpptes =)
Mvh  - Stefan -