News:

No significant change

Main Menu

Uppdatera nosig.se

Started by Subroc, October 07, 2007, 15:36:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

F16_Filur

Den vänstra kolumnens forumlänk funkar väl... leder ju till fjutt. Vilken syftar du på?

Rivvern

Jag syftar på den uppe till höger. Viggen bilden.

Lupson

Om Obizzz gräver fram FTP-uppgifterna (jag har supit bort dem för länge sen) kan jag uppdatera Viggen-bilden.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Swebeast

Och uppdatera Ã¥ret för senaste LAN:et  :D

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

ctrl

Som sagt... lär av historien. Det är väl nära tioårs jubileum av att ha en sida med kass uppdatering
Control
87th Stray Dogs VFW


griffin

Ja, en ouppdaterad hemsida är sämre än ingen sida. Tyvärr.
Mitt förslag är att om det finnns folk som har tid/ork att uppdatera den får mandat att göra det. Annars tycker jag nog sidan kan åtminstone temporärt tas bort/inaktiveras tills nån kan rodda den. Jag gillar tanken på att Nosig har en hemsida men som sagt, den behöver vara lite levande.

Detta är på intet sätt kritik - allt engagemang som gjorts har varit till godo och uppskattat men en inaktuell sida är inget bra.
snappahead

Rivvern

Jag säger som sÃ¥ här. Gör en snygg bild med innehÃ¥ll av de spel vi satsar pÃ¥ och att det även fungerar som diskutionsforum. Skriv NOrdic SImulator Group som rubrik. Gör en stor fet knapp som det stÃ¥r - KLICKA HÄR FÃâ€"R ATT KOMMA TILL FORUMET!

end


PS.. Jag kan ju inget om hemsidor men kan man inte skriva in sökord? Typ om jag söker på simulator på Google så ska denna sidan komma up.

F16_Filur

Kan man inte använda de här snygga logotyperna av två Viggen som landar/startar i toppen på även detta forum?