Author Topic: Någon som vet var Black Shark tog vägen???  (Read 14050 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1648
    • View Profile
    • Email
Re: Någon som vet var Black Shark tog vägen???
« Reply #24 on: October 08, 2008, 17:39:47 »
Källa på det?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s Über II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

h.kan

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 82
  • Håkan Albertsson
    • View Profile
Re: Någon som vet var Black Shark tog vägen???
« Reply #25 on: October 08, 2008, 17:43:32 »

Andreas

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1648
    • View Profile
    • Email
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s Über II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

  • Global Moderator
  • Communist Plan Poster
  • *****
  • Posts: 9109
    • View Profile
Re: Någon som vet var Black Shark tog vägen???
« Reply #27 on: October 11, 2008, 14:23:24 »
Hur fullt av buggar kommer det att vara och för hur många tusen måste jag uppgradera min dator? :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2629
    • View Profile
Re: Någon som vet var Black Shark tog vägen???
« Reply #28 on: October 11, 2008, 18:41:59 »
Ser fram emot att testa demot!

Förhoppningvis har ED implementerat ett vettigt LOD-system samt möjlighet till "slumpmässiga uppdrag" i editorn denna gång, time will tell!?

/KC

>> It's all about teamwork! <<

ctrl

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1161
    • View Profile
    • Email
Re: Någon som vet var Black Shark tog vägen???
« Reply #29 on: October 11, 2008, 19:04:35 »
Blir säkert bra bara den kommer i en starforcefri version, kommer inte ens att köpa den från 49:- lådan så länge den har starforce :-/
Control
87th Stray Dogs VFW


KeyCat

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2629
    • View Profile
Re: Någon som vet var Black Shark tog vägen???
« Reply #30 on: October 11, 2008, 23:36:51 »
Blir säkert bra bara den kommer i en starforcefri version, kommer inte ens att köpa den från 49:- lådan så länge den har starforce :-/

Allt tyder på att de använder SF även denna gång... Har själv aldrig haft problem med SF men det beror nog på att jag inte har någon DVD-brännare i denna burken, verkar som det är kombinationen SF + vissa DVD-brännare som ställt till det tidigare??

Hur som helst så avvaktar jag Black Shark demot innan jag bestämmer mig för köp. Det sk "LOD-systemet" i LO:FC är ett skämt, flyg över en stad på 1000m höjd och även dagens mega system går på knäna, lägg sen till lite AI flighter/mark objekt etc. och saker och ting blir ännu värre!?

Jag är ingen expert men något är IMO fundamentalt fel i LO:FC's motor men hoppas de åtgärdat det i Black Shark...

/KC

« Last Edit: October 12, 2008, 00:16:27 by KeyCat »
>> It's all about teamwork! <<

Rivvern_

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2769
  • "Guns don't Kill people. Chuck Norris kills people
    • MSN Messenger - Rivvern@hotmail.com
    • View Profile
    • Master Arms
    • Email
Re: Någon som vet var Black Shark tog vägen???
« Reply #31 on: October 12, 2008, 10:13:10 »
Jag tänker lite som du Keycat. Men de säger ju att alla förseningar beror på att arbetet med att göra om spelet från en flygplanssimulator till en helikoptersimulator blev mycket större än vad som först vad tänkt. Jag tror de har gått i genom det mesta av koden och gjort om och snyggat till. Jag läste något sådant för länge sen men kommer inte ihåg vart.

Jag kommer dock att köpa trots SF. Men jag blir inte glad av det. Man blir jävligt pissed off. Jag tror inte att detta spelet är tillräckligt populärt för att de stora piratorganisationerna ska ta sig an detta, men gör de det och knäcker SF så kommer jag att avinstallera och installera piratkopia.