News:

No significant change

Main Menu

Här var det dött...

Started by zebra, August 10, 2007, 22:02:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zebra

Fan vad dött det verkar vara på Falcon-fronten.  Eller körs det bara 87:s patchning nu för tiden?
Är det någon som "brukar" köra på nätet eller hemma och som kör F4AF?

Man är sugen på lite humans nu när sommaren snart är slut.

z. :)

ctrl

Är inte OF4.5 släppt eller mycket snart på G?
Control
87th Stray Dogs VFW


Justin Case

Jag tar mig en tur då och då, dock bara singelplayer (verkar som RedRiver har tröttnat ett tag). Oftast är det F4AF, har även OF. Just nu är det nog Enemy Engaged 1.9 som är hetast för mig :-OO

zebra

OF 4.5???  Var finner man den? Är detOF som 87e kör med?

Jag försöker koppla upp mig på "hyper lobby" men min brandvägg ( i routern) hindrar mig så jag måste fixa det innan jag tar mig ut på nätet för att flyga.  

Justin,,  säg till om du är sugen på lite MP .. Du också CTRL

:)

z.

ctrl

87th kör i dagsläget för vad man skulle kunna kalla för OF4.3+

OF 4.5 är om jag förstått det rätt, den läckta OF 4.3 med en massa korrigeringar av datafiler.

... med undantag av LAN så håller jag mig nog till 87th när det gäller Falcon i dagsläget.
Control
87th Stray Dogs VFW


zebra

QuoteOriginally posted by ctrl


            87th kör i dagsläget för vad man skulle kunna kalla för OF4.3+

OF 4.5 är om jag förstått det rätt, den läckta OF 4.3 med en massa korrigeringar av datafiler.

... med undantag av LAN så håller jag mig nog till 87th när det gäller Falcon i dagsläget.


Kommer ni köra OF4.5 eller hålla er till 4.3+?
Finns den att hitta någonstans?

Justin Case

Absolut!

Vilken version ska vi satsa på, det lättaste är ju helt klart F4AF om inte OF går att få tag på.
För min del räcker F4AF, fast jag saknar 3d-piten man har i OF! X-(

zebra

Låter bra.  Jag ska lösa ett problem med min brandvägg, så skulle vi kunna köra med
andra på hyperlobby eller om vi har en egen server. Har du tillgång till någon eller?

z