Obizzz ute och fotar bilar igen.

Started by Obizzz, July 31, 2007, 14:22:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

Alla bilder ligger här: http://www.martinoberg.se/foto/wtccand/

Såg RedRiver där men när jag pratat färdigt med de jag var upptagen med då hade han gått så jag hann inte prata något med honom.



Blött var det...







Racesimcentral-grundaren Mikkel.



Såhär bra väder var det inte riktigt hela tiden.



Mark Reynolds testar fysik inför framtida SimBin-titlar



Privatföraren Stefano D'Aste laddar på ut på start/mål



Tarquini i en växling.



Segraren i lopp 1 och en av dem som verkar trivas bra i en virtuell bil också.



Kluriga väderförhållanden.









Såhär glad blir man i Force Dynamicsen, Tielemans var en flitig besökare i vårt tält. Imponerade i andra loppet med en uppkörning i andra loppet från 20:e till 13:e plats där han bland annat passerade Priaulx på vägen.





Kaspar Andersen, vinnare i första F Masters-loppet och duktig simrejsare, kör enligt Mikkel med Danish Simracers.





Undrar om inte Jörg Müller är av banan vid det här tillfället :)



Fokuserad herre.



Mattias Andersson, STCC-förare och bisittare på svenska Eurosport.



Huffy ser glad ut.



Mannen till höger behöver förhoppningsvis ingen presentation.



Mark visar Jörg hur man ska köra.



Hela förargänget som var och körde.







Priaulx på väg ut med VIP-gäster i en BMW M5. Själv fick jag nöja mig med att åka Seat med Monteiro.



Rosenblads team tränade depåstopp på lördagskvällen. Runt 19s tog det att byta hjulen.





Tom Coronel, en av de snabbare utanför fabriksteamen.





Virtuellt snabb finländare vid namn Marko Hartikainen.



Tielemans på besök igen, nu i sin egen bil.



Såhär sent var vi fortfarande på plats.





Tätt mellan bilarna var det ibland.





Slicks vs regndäck.







Alx var på husbilssemester men tittade ändå förbi på Anderstorp.



Mektiden innan lopp 2.











Alfa-teamet redo för depåstopp om det skulle krävas under andra racet.



Vi följde lopp två från N-Technologies pitbox.



Jay har besökt nästan alla WTCC-lopp de senaste två åren, då blir man såhär uttråkad...



Coronel var strålande glad över en 4:e-plats.



Ceresoli körde bredast av alla på banan.. tror det var lite problem med fästet där.



En åttondeplats i lopp 2 för Dahlgren, inte dåligt för ett STCC-team.



Menu sprutade gärna champagne men Larini stod mest och tjurade över att Rydell inte offrade sig för teamet.







Ingen krossad flaska idag.





Alx kunde, trots flickvännens bedjande om att åka, inte låta bli att prova F3000 i Force Dynamicsen.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Brat

Vilka bilder! :) Är det här framtidens scenario när soppan är helt slut och miljön inte tål mer: http://www.martinoberg.se/foto/wtccand/69.jpg
-Brat

Rivvern_

Vilka snygga bilder du tagit Obizzz!!! Imponerande!
Jag som stod där ute i regnet och väntade på en inbjudan till simulatorn... Nä.. jag misstänkte att du hade fullt upp med allt "viktigt" folk. Och sen hade vi plankat in på depåområdet så vi vågade inte var för nära vakterna  ;) ;) .

När kommer Race07?? Jag är sugen på att inhandla det. Eller så kan du ge mig en FTP så kan jag tanka hem det...  :)

Phlerp

QuoteOriginally posted by Brat


            Vilka bilder! :) Är det här framtidens scenario när soppan är helt slut och miljön inte tål mer: http://www.martinoberg.se/foto/wtccand/69.jpg

Vad är det killen i mitten av bakersta raden har som de andra saknar?... tänkte på den feminina fanklubben han har bakom sig :D

Obizzz

QuoteVad är det killen i mitten av bakersta raden har som de andra saknar?... tänkte på den feminina fanklubben han har bakom sig :D

En TV-kamera riktad mot sig :D

Servern där min hemsida ligger är för övrigt nere just nu därför syns inte bilderna.. förhoppningsvis uppe snart.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Horizon

Mannen till höger på bilden (som saknar namn) körde i min ungdom en väldans tuff Volvo 850 kombi i BTCC. Det var på den gamla goda tiden när kommentatorn i SVT var engelsman. Roligast var det där klassiska loppet de körde i Australien. Tror dock det var fristående från BTCC. Eller?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Brat

Bathurst, sök på bathurst och volvo på Youtube så får du en del filmer dock på när Volvo tävlade med 240 Turbon, Tror att loppet du tänker på var ett sorts långlopp, där Rydell delade bil med någon annan. Och det var inte en del i BTCC men svt sände det ändå!
-Brat

Horizon

Det stämmer nog alldeles utmärkt, Brat. Fina bilder förresten, Obizzzzz.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names