News:

No significant change

Main Menu

Drifting

Started by ft, July 26, 2007, 15:02:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft


Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Rivvern_

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååSTÅFRÄS!!!

Det var det fetaste jag sett...!!

Horizon

Jag väntade bara på att han skulle plocka snövallen och ett gäng träd, men han verkar ha någorlunda koll iaf. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Wahrborg


ft

Så där gör vi med 258... men den är ju lite smidigare också! :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Lupson

Hehe, Strv122 nästa fordon i RBR?
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

simon

#6
Mina båda personligheter får uttala sig!

Tråkmånsen: Livsfarligt och vansinnigt. Kunde slutat med ett gäng brutna lemmar, en sönderkraschad garagebyggnad och ett gäng förstörda bandplattor och slutväxlar (= inte vidare billigt). Att drifta kontrollerat med en bil är något som kräver en viss erfarenhet för att göra det bra. Att drifta med en stridsvagn är inte bara ansvarslöst och hånande mot skattebetalarna, det är även ett sätt att få din tjänstgöring så gott som avbruten och dig och dina kamrater kanske dödligt skadade. Inge kul alls att se, jag blir fan arg. Jag förstår inte att jag verkar vara ensam om att tycka att den här filmen är helt uppåt väggarna fel.


Roliga killen: Ser skitkul ut, hade varit häftigt att sitt i tornet där!

ctrl

Har svårt att bli det minsta upprörd av det där. Såg varken farligt eller tärande ut. Vagnen och dess band/växlar/motorer måste väl utsättas för betydligt mer påfrestning under vanlig körning i terräng.

Efter att ha läst kommentarerna så trodde jag att jag skulle få se nån som åkte in i en hangar med bredställ eller nått liknande.
Control
87th Stray Dogs VFW