hook manöver i LOMAC !

Started by DefaultSlayer, July 23, 2007, 01:10:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DefaultSlayer

det går, hade inte prövat förens idag för trodde inte det var någon ide men om man över lite till kan det ju faktiskt gå att använda.

Fast det är klart, om man misslyckas med att ta ner planet så tar det ju ett tag att komma ur den fejkade cobramanövern.

Ser iaf fräckt ut när man gör det.

Rivvern_

Vad är en hookmanöver? Låter som nåt man gör precis när fisken nappat på masken och man ska rycka till lite.

DefaultSlayer

det är ju typ som en cobramanöver fast horisontelt, cad jag har förstått iaf.


Bax

En "hook" manöver (iallafall i amerikansk terminologi) syftar enbart på en 180 graders sväng.
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


DefaultSlayer

ok, tack, då är sanningen uncovered o allt e bra även om jag trodde fel :)

men vänta nu, tror wikipedia kallade den horisontella cobramanövern(om det nu är möjligt att göra) för hook, men de kanske bara gillar att försöka förstå allt o grejja med sorter/arter/sorters manövrar o dela in dem i kategorier o sånt där. O ge dem namnet hook.

DefaultSlayer

btw, testade igen lite nu o det är typ ingen man använder mot en annan spelare, för om han inte är helt tom på missiler och ammo så överlever man inte att komma i det läget som krävs, o om man inte vet exakt var fienden är såkommer man snett o kan inte låsa. Man hinner ju inte sleva omkring helmet mounted sight om man inte har trackIR som jag inte har o ananrs får man använda "3an"  typ vertikala scanen som är hur smal som helst.

inte användbart om man inte är proffs o det är inte jag än :(