News:

No significant change

Main Menu

Ni som tror på Gud,

Started by Weas, May 28, 2002, 12:00:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Weas

får gärna be för mig!

Visade sig att min fru har haft känslor för en annan sedan ett år tillbaka. Han satt hemma vid köksbordet med mina barn i knät en dag när jag kom hem för att hämta grejjor.

Känner mig oerhört sårad.

Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Jotte

#1
:-( X-( X-( X-( :-(

Saknar ord.....

Mr Jim

Kvinnor fungerar inte logiskt.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Horizon

Weas:>> Fy faen för sånt. Det här kräver handling! :-(

Ta med en kompis, åk till huset när du vet att han är där och släng ut honom genom fönstret! Det var vad jag och polarna gjorde med en snubbe för några år sedan...

En blomkruka i huvudet går också bra.

Urk, jag hatar falska människor som inte kan kommunicera och tala om vad de egentligen vill. Hela vår värld skulle bli så mycket bättre om folk gav faen i att ljuga och vänstra och vara jävliga mot varandra...

Uj uj, nu gick jag i taket... Petter, vi får se till att ordna det här så bra som möjligt. Ett enda megalångt sommarLAN hemma hos mig skall väl kunna få dig att glömma den där kvinnan och allt ont hon gjort? ;)

Jag tänker på dig!




We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

RAY

hur många gånger har man inte funderat på vad riktig kärlek är ? för min del ca lika många gånger som man har blivit blåst!  ok jag har klantat mig dom flesta gångerna o då pajjar det lätt!

men jag har lixom på nått vänster plockat upp bitarna som finns kvar o börjat om från början,
det tar sin lilla tid o komma iform men det går!

lustigt att Gud vet hur allt går, för det tror jag han vet!
Gud kan ge styrka i svåra stunder!

Jag ber!

Guds kärlek är mycket större!  än crap vi gör mot varandra