Ã…ter till FS9

Started by Swebeast, June 24, 2007, 22:19:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Subroc

tråkigt nog sitter man fortfarande med fs98, har inte lyckats lösa mina problem med att datorn startar om sig i fs9/fsx.

Horizon

QuoteOriginally posted by Brat

            För oss dödliga där den nya regimen sabbade bruttolönedatorerna sÃ¥ Ã¥terstÃ¥r bara att fortsätta använda den som bara klarar AGP4, dÃ¥ lär inte en DX10 patch göra skillnad! :(

Det var inte den nya regimen som ändrade detta. Det var bestämt av sossarna & co. redan innan valet.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Swebeast

Oj! Förväntade inte mig det gensvaret :) Swedlanda är inte direkt BF2 när det gäller uppslutning utan det handlar nog mest om "jag vill flyga och råkar det vara någon ute samtidigt så blir det extra roligt". Jag har inte heller pratat med någon på Ventrilo-kanalen utan hoppades på att några från NOSIG skulle kunna ansluta för....."Nosig-flight". Jag vet hur svårt det är att få ihop någon lämplig tid som passar alla så min förhoppning var inte alltför stor :-/

Jag har varit iväg på lagutveckling så jag har inte hunnit flyga så mycket de senaste dagarna och imorgon ska frun och jag till Stockholm och titta på George Michael i Globen. MEN NU HAR JAG SEMESTER (i 7 veckor :D ) så nu ska jag flyga mer online.

Vi ses/hörs i sajbervärlden!

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

ft

När jag har tid så föredrar jag att bränna omkring med en Beech King-Air på VATSIM.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

ctrl

pinga gärna till på MSN/ICQ/TS någon gång, jag skulle behöve lite starthjälp för VATSIM.... :)
Control
87th Stray Dogs VFW