News:

No significant change

Main Menu

Ett nytt instrument

Started by Wild Angel, June 20, 2007, 13:25:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wild Angel

Det är den OF Launcher som har varit avlat från den 9th WTAC Griffons.

Några bilder:













Du kan tar det där : 9th WTAC Griffons download site

Nota : För att ställa den treddie MFD (på Mirage 2000-5 för exempel), du måste göra det på MFD4.

Du måste har också Framework 2.0. Du kan tar det där

Jag är där för frågor, men det ska fördra lite tid för att översätta ^^


Le griffon est un animal fabuleux qui régne sur deux domaines, la terre et l\'air. Il symbolise non seulement la superbe et l\'arrogance, mais aussi l\'humain et le divin, l\'intelligence et la force. Il symbolise l\'aérien et le terrestre, le ciel et les enfers.

Rivvern_

Bra tack! Ska komma ihåg detta om jag installerar OF. Jag kör för det mesta Allied Force.

Wild Angel



Le griffon est un animal fabuleux qui régne sur deux domaines, la terre et l\'air. Il symbolise non seulement la superbe et l\'arrogance, mais aussi l\'humain et le divin, l\'intelligence et la force. Il symbolise l\'aérien et le terrestre, le ciel et les enfers.

Lupson

Samma här som RedRiver. När jag (relativt sällan) kör Falcon blir det Allied Force för min del.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Justin Case

Jag tror att frågorna kommer när man tar sig an detta lilla program

Justin Case

Jag har helt och hållet missat OF launcher, om du vill Wild Angel får du gärna dra en mycket kort briefing för mig :-OO

Bax

Alltså, programmet är ju bara intressant om man kör en hyffsad sen version av OF, men då är det en bekväm lösning.
Framförallt är det funktionen att välja olika DTC filer på ett överskådligt sätt. Dessa filer simulerar dom riktiga F-16 data cartridge där varje pilot kan spara sina cockpit setups och mission steerpoints och annan nav data.
har inte testat själv men det ser ju lovande ut.
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Justin Case

Kanske blir dags att titta på det här nu när OF4.5 har kommit