inflight refueling med Su-33/IL-78

Started by DefaultSlayer, June 16, 2007, 11:45:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DefaultSlayer

jag kan inte tanka i luften. har bara försökt med Su-33 o det ryska tankplanet men antar att det är likadant på alla.

hur gör man, det står typ inget om det i manualen. I falcon så blev jag faktsikt ganska skillad på att flyga med extremt små rörelser så jag kunde tanka tillslut även om det blev många dissconnects hela tiden.

Men varför går det inte i lockon. jag har "kranen" ute och kör den rakt in i o igenom tanktratten. Det är mycket lättare på lockon ju så jag tror inte det är det att jag kör för fort lr så.

På falcon måste man ju typ trycke upp en massa menyer och anropa tankern. JAg hittar ingen sån meny i LockOn.  För de kan väl knappast kräva att man ska hålla inne ctrl+R eller nåt liknande när man håller på och flyger där, man hakar ju typ fast planet lite i andra spel för att det ska vara praktiskt genomförbart.

plz, var lite aktiva på forumet eller i swedenfightersforumet.

Horizon

QuoteOriginally posted by DefaultSlayerplz, var lite aktiva på forumet eller i swedenfightersforumet.

Vi har sommarlov. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Justin Case

Jag bara smyger fram till tratten med min snabel :p och pluggar in den, så flödar det!

Bax

QuoteOriginally posted by Andreas
Och jag flyger mer än någonsin... ;)

Kul att du har kommit igång, snart är operativ för lite official missions :-)
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW