News:

No significant change

Main Menu

Vad göra???

Started by zebra, June 16, 2007, 10:41:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zebra

Nu har jag haft ArmA under en tid och jag har ännu inte kunnat riva igång spelet.
Det gick i början när jag körde lite träning i början men sedan gick det fel och allt är barar svart och jag får en omstart varje gång jag försöker starta spelet.  

Jag vet att jag har haft frågan uppe förr, men haft för lite tid att sätta mig och gå till djupet med problemet, men nu är jag igång igen.

Är det någon som känner igen problemet?  Är det några inställningar som jag borde labba med?

Grafikkortet är geforce 8800TX

Tacksam för all hjälp som går att få.

z.

Horizon

Uppdaterat till 1.08? Drivrutiner till grafikkortet? Testat att ominstallera spelet? Inget annat skumt med datorn, är det bara ArmA som krånglar?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

zebra

Arma har som sagt funkat med samma drivrutin tidigare, och jag vill minnas att control inte har haft samma problem med ArmA, trots att han har samma kort som mig.

1.08- menar du senaste updateringen av ArmA? Jag har inte gjort någon update sedan 1.05an.
Inget annat krånglar förutom ArmA.

z. :-/

ctrl

Hm, det finns en tråd om detta problem avseende 1.08 på bisforumet men inte för 1.05 :-/

Har du kollat temperaturen med nått bra progg typ speedfan? http://www.almico.com/speedfan.php

Control
87th Stray Dogs VFW