1.12 ÄR UTE!!!! (på riktigt)

Started by zebra, June 14, 2007, 12:02:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zebra

:p :p

Jag lovar att det är sant...  Skulle aldrig vÃ¥ga att skämta om sÃ¥dana allvarliga
saker.  ;)

z.

Justin Case

Vad är nytt dÃ¥?  

äh! jag tankar och läser själv:-OO

Rivvern_


DefaultSlayer

öö, den senaste jag tankade var nog 1.11an. Great, ska nån av er här börja spela det då lr?

för det var väl på grund av A2G buggen ingen ville spela?

zebra

Stämmer Dfault.. Det var A-G buggen som gjorde att de flesta låg lågt med AF.

Kör ni med  "Hyper lobby" för att flyga med andra?
Jag har försökt, men F4AF vill inte koppla upp sig. Spelet river igÃ¥ng när jag är inloggad men den vill helt enkelt inte connecta med servern.  
Någon som vet något om detta?

z.

DefaultSlayer

har inte fått det att funka med hyperlobby heller, tror inte jag sett någon server men då har det ju varit under 1.11 tid så.

men ska ni/vi spela nu eller? För jag kör LockOn hela dagarna men saknar verkligen alla clickable knappar o sånt. Men inte så jättekul att köra mot botar själv.

Dock har jag fortfarande inte lärt mej hur man bekämpar markmål med annat än CCRP bombning men antar att det går fort så snart jag börjar läsa igenom det igen.

Ni har sommarlov, påpekade Horizon. bra, bara att spela på hela dagarna då, iaf alla dagar då det regnar.


zebra

Jag får svar från Frugals att problemet ligger i mina portar och att jag måste
öppna upp 2934 och 2935, men jag är osäker på hur man gör.
Jag har varit innat och fixat med det i kontrollpanelen och skapat "undantag" för hyper lobby men ändÃ¥ funkar det inte.  :-/

Nog kan jag tänka mig att flyga lite, men det blir nog mest kvällstid som jag kan komma loss.  När det gäller CCRP och CCIP sÃ¥ är det inga problem. Vi skulle kunna köra igenom det nÃ¥gon gÃ¥ng när vi "flyger"

z.

Justin Case

Jag och Rivvern flög tillsammans härom kvällen, det funkade fortfarande stabilt enligt mig (för att vara Falcon). Att RedRiver fick CTD verkar vara ngt skumt med hans dator, han verkar få det titt som tätt